Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: og der kom den...Elbiler med passasjer får kjøre på E18 Mosseveien

Startet av Bjoris, lørdag 28. mai 2016, klokken 19:15

« forrige - neste »

georglu

Sitat fra: B-flat på lørdag 08. april 2017, klokken 14:11
Får håpe Elon ikke bare ser for seg sugekoppfester slik han foreslo til model x.

Er sugekopper så galt da? Burde fungere fint til Model S med glasstak (uten takluke).
Model 3 RN108xxxxxx - reservert 31.03.2016

Hodetelefoner

Sugekopp fester er sterkere enn vanlige standard takfeste. Det er ikke mye undertrykk som skal til for å løfte ting. Man bruker ikke annet i sten industrien eller glass industrien.  Som regel har slike sugekopper sikkerhets mekanisme som hindrer at man får "strammet" de for hardt også. Du kan fint løfte eller rive i filler bilen din med standard sugekopp fester.
Det fine med sugekopp er at du kan sette de akkurat som du vil.  Fjernes lett også

B-flat

Så lenge de fungerer er det vel greit, men litt usikker på holdbarhet over tid og funksjon i mange kuldegrader


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model X: Reservert desember 2012, kansellert april 2017
Kia Soul EV 2016: 2016-01-05 -->
Citroen C-Zero:    2012-08-16 --> 2016-01-12 Kjørt 0-72000km - SOLGT!

Troald

Fra bilnorge.no i dag. God plass/høyde i baksetet er prioritert fremfor et bagasjerom som kanskje ikke er så praktisk

http://bilnorge.no/artikkel.php?aid=47789
Renault Zoe ZE40 Life mars 2017
Nissan Leaf 40 LE april 2018

Knut Røe

Det de skriver her stemmer vel ikke. Bilene som testes er vel RC, så det er slik den blir seende ut.

SitatVi får også en snikktitt inn i bilen, og vi ser at Tesla benytter en stor skjerm som i Model S og Model X, men at den her står horisontalt i stedet for vertikalt, og at den stikker ut fra dashbordet i stedet for å være integrert. Sistnevnte kan skyldes at interiøret er pre-produksjon.

Amoss

Sitat fra: tiger``n på søndag 09. april 2017, klokken 19:48
Det de skriver her stemmer vel ikke. Bilene som testes er vel RC, så det er slik den blir seende ut.

SitatVi får også en snikktitt inn i bilen, og vi ser at Tesla benytter en stor skjerm som i Model S og Model X, men at den her står horisontalt i stedet for vertikalt, og at den stikker ut fra dashbordet i stedet for å være integrert. Sistnevnte kan skyldes at interiøret er pre-produksjon.

Du har vel egentlig rett i det, men du kan ikke bebreide dem for å ikke forstå at dette er noe som Tesla tror at skal kunne forventes å gå igjennom alle typegodkjenninger etc. I alle fall ikke med 5 stjerner som vi vet at Tesla svært gjerne vil ha. Jeg vil i alle fall ikke bebreide dem der, da jeg har like store vansker som dem med å forstå dette.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

LA-Thing

Noen som har sett på nye Audi A3 sedan? Ikke helt ulik åpning eller størrelse på bagasjerommet.

En annen hengsleløsning; vipper lokket noe mer forover som gir bedre tilgang, men hengslene tar litt av plassen i bagasjerommet.
Drammen, Tesla Model S #2510

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA