Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Vindusproblemer.

Startet av Rav4_EV, tirsdag 25. september 2007, klokken 17:36

« forrige - neste »

Rav4_EV

Når man ser hvilke regimer som sitter på resten av verdens oljeressurser er det vel også en god grunn til og kjøre elbil.

http://www.blog.thesietch.org/wp-content/uploads/2007/09/map01_1024.jpg

Arnem
Arne Magnus Berge 90608080
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion
Daglig leder hos Euromatic AS folkeladeren.no

elektrolux

Et par tegninger av Muhammed, så mister vi tilgangen til det lille som er igjen. ;D
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Griffel

Med dagens oljepris er bildet et helt annet enn det kartet viser. Store mengder olje kan produseres fra mindre felt, fra oljesand og skifer i Canada og Venezuela, og syntetisk fra kull.. Oljeprisen i dag er nær $80/fat, produksjonsprisen på reservene som er nevnt ligger rundt 40$, mens de reservene som er vist i kartet ligger langt lavere. Fra noen få $ til ca 20$.

Så miljøvern er et mye viktigere argument for å bruke mindre olje, enn mengden av olje og hvor den befinner seg.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA