Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Første prøvekjøringer/tester i Norge

Startet av Lars C. Krogenæs, søndag 23. april 2017, klokken 23:23

« forrige - neste »

Lars C. Krogenæs

"Nytt" enkelt system for å docke elbilen på vei!


"In the near future it wil found in parking garages, public parkinglots, supermaktets and malls!"



OK. Ser nå at videoen er fra 1997  ;)
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

elektrolux

Virker litt tragikomisk i dag. Lavbudsjett reklamefilm, og null info om teknikken.

Lurer på hvor mye dette selskapet tapte før det la ned driften.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

sylwester

Det er uansett kablet lading via den stanga regner jeg med så hastigheten er suveren i forhold til trådløs lading.
Problemet med slike systemer er jo uansett at det må adapteres av enten et kjent bilmerke eller ladeselskap. Dog jeg likte ideen at daglig lading kunne gå via den, men det krever jo at det er ganske rimelig siden nordmenn ikke engang vurderer 5-10 lapper or å skaffe seg mode3 idag.
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

Go-carter

Sitat fra: sylwester på tirsdag 14. februar 2017, klokken 17:43
Det er uansett kablet lading via den stanga regner jeg med så hastigheten er suveren i forhold til trådløs lading.
Problemet med slike systemer er jo uansett at det må adapteres av enten et kjent bilmerke eller ladeselskap. Dog jeg likte ideen at daglig lading kunne gå via den, men det krever jo at det er ganske rimelig siden nordmenn ikke engang vurderer 5-10 lapper or å skaffe seg mode3 idag.

http://www.theverge.com/2016/6/27/12040026/tesla-solid-metal-snake-elon-musk-charger
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

nofuelno

Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA