Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ioniq Paviljong ved Oslo S

Startet av KapteinLefso, torsdag 13. oktober 2016, klokken 12:45

« forrige - neste »

KapteinLefso

Vi lurer på å kjøpe oss en ny i3. En av de tingene vi skal ha med er Driving Assistant Plus, for å få adaptiv fartsholder, og nødbremsefunksjonene. Vi klarer oss med standard interiør. I tilbudet vi har fått nå står det 5AT, og traffic jam assistant, men ACC og nødbremsing er ikke nevnt med ett eneste ord.

Jeg leser nå her på forumet at 5AT krever oppgradert interiør, men ser at jeg fint kan velge 5AT med standard interiør i BMW sin konfigurator på nett.

Kan jeg riskere å få en en bil med 5AT som mangler alt unntatt traffic jam assistant om vi ikke velger oppgradert interør, eller har noe endret seg siden folk skrev kommentarene om at oppgradert interiør var nødvendig?

Hilsen forvirret
2017 BMW i3

RAS

Det var slik før, da måtte man ha oppgradert interiør dor 5AT. Men ble endret da 94Ah kom på markedet. Nå kan det bestilles med standard interiør.
Snart i3 94Ah Fluid Black
2015 i3 Arravani Gray

LMOR

5AT er inkludert i ZIW hvis den står på tilbudet.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

KapteinLefso

2017 BMW i3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA