Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 100 kWh batteri

Startet av turfsurf, fredag 16. september 2016, klokken 22:46

« forrige - neste »

Ingeniøren

og så spørs det hva som skjer med avgiftene i 2017 ?

Ville ikke sittet for lenge å ventet på bedre batterier for da blir det kanskje ikke noen bil for det vil alltid komme noe som synes bedre.
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

kaiat

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på onsdag 27. juli 2016, klokken 01:08
En utfordring for Model 3 her i Europa er at den er en sedan - men det er en fordel i USA. Det kan godt hende Ampera-e vil selge bra i Europa og relativt dårlig i i USA, og Model 3 vil selge bra i USA, men relativt dårlig i Europa.

At Model 3 er en sedan er ikke nødvendigvis en ulempe i Europa som helhet da sedaner er relativt populære i sør- og øst-Europa. Flere bilprodusenter har sedaner på programmet spesielt tatt frem for disse markedene. Det er helst her oppe i Norden vi absolutt skal ha stasjonsvogn.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA