Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Mange som holder igjen bestillingen i påvente av AP 2.0?

Startet av NotACop, mandag 29. august 2016, klokken 10:55

« forrige - neste »

NotACop

Hei

Én av de tre cellene under panseret har 1,2 volt lavere spenning en ande to.
Gi beskjed hvis du har en ok celle til salgs eller bare vil gi bort ☺

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk


Elmo

Jeg har som jeg kan selge. Trenger du D eller G batteri ? Hvor holder du hus ? (de er ikke særlig tess å sende).
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

NotACop

Hei.
Hvor ser jeg om jeg har D eller G?
Prøver nå å lade ut helt (parkert med fjernlys, og elektronikken på) for så å lade helt opp.
Dette hjalp bra egentlig, men er ikke en endelig løsning.
Bor i Oslo. Hvor mye skal du ha?

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk


Elmo

Om det er G eller D står preget i plasten. Se bildet.

Brukte testede batterier er dessverre dyre. Sender PM
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA