Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Prosjekt: Ombygging av lydanlegget

Startet av Burnaren, fredag 15. juli 2016, klokken 00:19

« forrige - neste »

65lars

Hahaha, det er fredag, og takk for det...
Sitat fra: AppleKnocker på fredag 10. juni 2016, klokken 08:30
Jeg har 24KW Leaf, ikke 30. Jeg klarer 16 mil på sommerføre hvis jeg virkelig går inn for det - dvs bruker de triksene jeg har lært meg gjennom snart to år med elbil, uten å hindre øvrig trafikk.

Hvis 30KW går 25% lenger, er det akkurat 20 mil med samme kjørestil. Jeg vil gjette på at hvis man skal kjøre Leaf 30KW mye over 20 mil, må man anvende en kjørestil som gjør at andre trafikanter ønsker deg dit peppern gror.

Hmm - mange medarbeidere har Leafer fra 2011-2016) , og jeg elsket det overnevnte:
"må man anvende en kjørestil som gjør at andre trafikanter ønsker deg dit peppern gror."

Selv så lurer jeg på om at neste gang jeg kjører Zero fra Fredrikstad til Svinesund, skal bare ligge i 50-80, hele veien... - se ikke hvor mange "streker" er igjen - men heller hvor mange "fingere" man får...
8)
Trilling, bestilt KIA

eliten

Kjørte i dag i fra Stålfjæra, i Oslo til Horten, og tilbake til Oslo med min 2016 mod Tekna 30 KW hentet 26.01.16. (km ca 16.300) Kjørte 204,5 uten fylling, i all hovedsak på E-18. Lå stort sett i mellom 95 og 105 km/t med mine Dunlop 17". Utetemperatur 20-22'C Når jeg ankom Statoil Økern, var det streker --- på både %batteri og gjenstående km. Ladet så bilen 15 min, og kunne reise videre med 48% batteri på tanken. Utrolig fornøyd med bilen så langt  8) :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA