Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Er det noen som har bestilt Tesla Model S?

Startet av Elmo, fredag 08. oktober 2010, klokken 11:01

« forrige - neste »

Elmo

Sitat fra: Hans Håvard Kvisle på torsdag 09. september 2010, klokken 09:53
Norstart - Norsk Elbilforening er eier av dette diskusjonsforumet. Vi er så heldige å ha Lars som administrator som nøkternt og redelig passer på at dette forumet ikke blir like tåpelig som mye annet som er på nett.

Nå er det dessverre andre gang at vi opplever at konflikten mellom Enviro Bil Nesbru og Enviro Elbilsalg brettes ut i dette forumet. I forrige uke fjernet Lars - i samråd med meg - tråden som raskt gikk helt over styr. Jeg synes godt vi kan gjøre det igjen. Muligens brutalt, men et visst saklighets- og ikke minst redelighetsnivå må vi ha her. Rett og slett for å verne stridende parter mot hverandre, offentligheten og ikke minst forumdeltakerne.

Er du enig Lars, så rydder du opp her. Vi er da demokratiske, så du får bestemme.
Forumdeltakere som synes en slik praksis er feil, er velkomne til å ta opp en debatt under hovedtråd "Elbilforumets nettsider". Det er vi selvfølgelig åpne for  :)

Støtter deg - og Lars - fullt ut på dette Hans.

Jeg ønsker virkelig velkommen at veksteder og leverandører deltar i diskusjonene våre, men det må skje med åpne kort og uten å rakke ned på konkurrenter. Å være uenig med andre er en ærlig og redelig sak, men det må være saklig og helst velbegrunnet.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

cra

Ja, verksteder sitter utvilsomt inne med både kompetanse og erfaring som kan være nyttig her på forumet, men jeg kan ikke være mer enig i at det må foregå med åpne kort! Å legge ut "falske vitnesbyrd" (hvis det er det som faktisk har skjedd i den saken som nettopp har utfoldet seg) innbyr ikke akkurat til tillit i mine øyne. Hva annet kan jeg tenkes å bli ført bak lyset på? Kan jeg stole på dette verkstedet? Er det virkelig nødvendig å fikse den "dingsen" også? er spørsmål jeg umiddelbart ville stilt meg hvis jeg trengte hjelp fra folk som framstår som sleipe på den måten. Så slikt blir bare å skyte seg i foten, ris til egen bak osv osv....

Ellers håper jeg vi klarer å fortsette å beholde den gode tonen vi alltid har hatt her på forumet. Har sett tendenser til litt "ROPING" i det siste, og da typisk fra nye brukere som sikkert er vant til slikt fra mindre seriøse diskusjoner som trådene i diverse nettaviser mm, men velger å tro at dette går over uten at man trenger å gi beskjed om det. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Griffel

Ja vi ønsker vi at verksteder og leverandører deltar i diskusjonene på forumet!

Men de som har næringsinteresser vedr. elbil utover "hobbynivå" må gjøre oppmerksom på dette.
Det kalles profesjonallitet.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

bosonic

Enig, de firmaene som velger å skrive på forumet er hjertelig velkommen, med den forutsetning at de spiller med åpne kort og at det tydelig fremgår hvem de representere alt fra første innlegg.
Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA