Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Da kunne de ikke dy seg lenger, innfører full P-avgift for elbiler i Trheim

Startet av tomrh, fredag 19. august 2016, klokken 10:53

« forrige - neste »

tomrh

Interessant artikkel med flere diagrammer:
http://insideevs.com/europes-chademo-chargers-density-evolution-and-maps/

Ca. 60-70% økning pr. år må jo sies å være bra!
Halvparten har også ccs.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

epsilone6

#1
Jeg kan ikke se at de mulltistandard-tallene stemmer for Norge, omtrent alt er jo multistandard her. Ladestasjoner.no sier at det er 343 chademo og 299 combo (omtrent alle combo er del av multistandard-lader), det forholdet virker mye mer fornuftig enn 326 vs 195 som chademo-gutta påstår. Det er i hvert fall ikke 100 rendyrkede combo-ladere her til lands som eventuelt kunne ha forklart avviket.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA