Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Corrections and additions, Fully Charged

Startet av kavorland, onsdag 18. mai 2016, klokken 18:41

« forrige - neste »

kavorland

Tenkte å ta Leafén på fyrste "langtur" får Sotra til Eidfjord og tilbake, totalt omlag 38 mil på dagstur.
So langt har den kun vore nytta til dagpendling på 12-16 mil, så dette er fyrste forsøk på ein lengre tur med trong for lading for å gjennomføra.

Tenker at føret innover gjev trong for framleis vinterdekk, og rekkevidda er dermed 12-13 mil.
Har Fortum abonnement, så fortrinnsvis lading på Fortum stasjoner.

Nokon som har tips til ladepunkt og rute ?

På førehand takk.
Nissan Leaf Tekna 2015 svart
Toyota Avensis 2005 D4D ( 152 " Km)
Chrysler Grand Voyager 1997 7 seter (368 " km)
http://vid763.photobucket.com/albums/xx273/kavorland1968/Griffon/DSCF3284.mp4

eivisa

Osterøy

Kjører nå Nissan Leaf rød levert 07.11.2011. Kjørelengde: 202000km 07.10.2019
Ford Focus Titanium 1,6TDCI 2011mod.
El-sykkel Emotion Neo Cross
Hymer 698B bobil m/fiat ducato 3,0 Automat 2013mod.
Solgt:Saxo 2001mod. Kjørt 166000km på originalbatterier. Totalt 175000km skiftet 1 batt.

leafnor

Alternativ for kun Dale: (% Lade til)
Dale   49%
voss   55%
Eidfjord   60%
voss   52%
dale   79%
Totalt ca 120 minutter ladetid

Lading kun på Dale ville jeg ha gjort slik:
dale   83%
eidfjord   92%
dale   79%
Og det tar omlag 145 minutter

Brukte http://www.jurassictest.ch/GR/ for å regne på dette, og la til 1,5kW varme så du har grei temp i bil på turen.
Fortum har ikke ladere på strekningen.
Bruk http://ladestasjoner.no/hurtiglading/hurtigladekartet og gjør deg kjent med laderne på veien.
Leaf 2012/Aug 160.000 km

Mazzbot

Jeg har nettopp kjørt Myrkdalen - Odda (120 km ) kom fram med 20% .
Trengereid og Dale og Voss er ganske utsatt for kø ^^ var alltid opptatt der igår .
Tesla model 3 reservert 31/3 .

kavorland

Takk for alle tips og svar.

Tenker det blir Trengereid, Voss og Eidfjord.
Lasta ned appen frå BKK for bruk på Trengereid og Voss, og nyttar brikka i Eidfjord.
Kva Ladestasjon er best å nytta på Voss ? Rogneparken, Amfi eller Biltunet ?
Kjører med 4 i bilen, to barn og korte ladestopper er å foretrekke.
Er da trong for vinterdekket over Voss ? Eller kan ein trygt bytte til sommerdekk for å få litt mindre rullemotstand ?
Nissan Leaf Tekna 2015 svart
Toyota Avensis 2005 D4D ( 152 " Km)
Chrysler Grand Voyager 1997 7 seter (368 " km)
http://vid763.photobucket.com/albums/xx273/kavorland1968/Griffon/DSCF3284.mp4

Olee

Er Biltunet oppe å går da? På Amfi kan du risikere å stø i kø med CCS biler, men i Rokneparken er det kun CHAdeMO :)

kavorland

Så var turen gjennomført:

Starta kl.09.00 med 97 %, forvarma bil og forventningsfull kone, og to born.

Kjørte te Trengereid for fyrste lading, hadde kjørt omlag 67 km med 49 % rest, og måtte lada for å nå Voss. Fyrste ladar, var ute av funksjon. Neste funka. Vart eit kort stopp, då det var ingen kø.
Lada i 20 min og hadde omlag 77 %. Kostnad 60.-

Nådde Voss med 19 %, Svinga inn på Rogneparken for å lada. Den ladaren klarte ikkje å få kontakt med bilen. Kjørte te Amfi der ein annan Leaf stod å lada. Måtte vente 10 minutt, og han fortalde at ladaren på Rogneparken var ute av funksjon.
Lada i 27 minutt til 83%. Kostnad 80.-

Sette kurs imot Eidfjord, og nådde målet etter litt omkjøringar med 17% igjen.
Ingen mogleghet for lokal 10 amp lading, og etter 4 timar i sosialt samver var me prisgitt at hurtigladaren på kaien virka for me nådde ikkje te Voss på rest på batteriet. Da gjorde den selvfølgelig IKKJE.
Ringte operatør som fortalde at heile systemet var nede. Etter omlag 20 minutt venting kom systemet opp igjen, og det vart 43 minuttar lading til kr 132.- (3 kr, per kwh, ikkje abonent)

Kjørte så imot Voss, hadde knapp rekkevidde til Vaksdal, margin på 15 km så eg tenkte å sjekke Amfi for å toppe litt opp der å få litt meir varme i bilen. Der var 2 på lading, og 2 i kø noko som gjorde at me satte nasen mot Vaksdal.

Kjørte lite familievenleg, med avslått varme og radio, og nådde vaksdal med 12% LBW.
Lader opptatt, eit godt teikn. Den virkar ! Kort ventetid, og starta lading. Kort etter kom neste i køen bak meg, deretter ein til, så enda ein.... Kjende presset då eg helst skulle ha kun dette ladestoppet då kjerring og ungar no var lei av ladestopp og kald bil. Rekna 9 km margin på ankomst heim.
Lada i 30 min til 77 % med kostnad 85.-

Diverre måtte me ein liten ekstratur pga gløymde objekt etc, så rauk den planen.
Ny LBW på Puddefjordsbrua, og svinga innom Fortumladaren på Kiwi i Godvik. Den var sjølvsagt i ustand.
Trilla vidare imot ABB ladaren på Straume.
Lada i 7 min til 27% og kostnad 27.50.

Landa i heimen kl. 23.05 med ny LBW, to trøtte kalde ungar og ei kjerring som konkluderar med, ALDRI IGJEN !

Total ladetid 127 minutt, venting i Eidfjord 20 minutt og bomtur Voss og Godvik 10 min. Totalt 157 m
Kostnad lading: 384,50.-

Sparte bompengar 40.- i Bergen, 86.- på Voss, 150.- på Hardangerbrua. totalt 176.-

Turen var totalt 410 km. Fossilen hadde brukt 41m x 0,6l x 13.- = 320.- M bom totalt 496.-

Me sparte altså kr 111,50.- ved å bruka 2 og ein halvtime lenger på turen.
Fekk kjenne på frustrasjonen over dårleg funskjonalitet på ladarar, og frykten for at dei ikkje verka.
Hadde ladaren i Vaksdal ikkje verka på heimturen, så hadde H...... vore laust.....

Men til dagpendling utan trong for hurtiglading, og overskot på batteri så er den suveren....




Nissan Leaf Tekna 2015 svart
Toyota Avensis 2005 D4D ( 152 " Km)
Chrysler Grand Voyager 1997 7 seter (368 " km)
http://vid763.photobucket.com/albums/xx273/kavorland1968/Griffon/DSCF3284.mp4

leafnor

Sitat fra: kavorland på mandag 28. mars 2016, klokken 00:25
Så var turen gjennomført:

Starta kl.09.00 med 97 %, forvarma bil og forventningsfull kone, og to born.

Kjørte te Trengereid for fyrste lading, hadde kjørt omlag 67 km med 49 % rest, og måtte lada for å nå Voss. Fyrste ladar, var ute av funksjon. Neste funka. Vart eit kort stopp, då det var ingen kø.
Lada i 20 min og hadde omlag 77 %. Kostnad 60.-

Nådde Voss med 19 %, Svinga inn på Rogneparken for å lada. Den ladaren klarte ikkje å få kontakt med bilen. Kjørte te Amfi der ein annan Leaf stod å lada. Måtte vente 10 minutt, og han fortalde at ladaren på Rogneparken var ute av funksjon.
Lada i 27 minutt til 83%. Kostnad 80.-

Sette kurs imot Eidfjord, og nådde målet etter litt omkjøringar med 17% igjen.
Ingen mogleghet for lokal 10 amp lading, og etter 4 timar i sosialt samver var me prisgitt at hurtigladaren på kaien virka for me nådde ikkje te Voss på rest på batteriet. Da gjorde den selvfølgelig IKKJE.
Ringte operatør som fortalde at heile systemet var nede. Etter omlag 20 minutt venting kom systemet opp igjen, og det vart 43 minuttar lading til kr 132.- (3 kr, per kwh, ikkje abonent)

Kjørte så imot Voss, hadde knapp rekkevidde til Vaksdal, margin på 15 km så eg tenkte å sjekke Amfi for å toppe litt opp der å få litt meir varme i bilen. Der var 2 på lading, og 2 i kø noko som gjorde at me satte nasen mot Vaksdal.

Kjørte lite familievenleg, med avslått varme og radio, og nådde vaksdal med 12% LBW.
Lader opptatt, eit godt teikn. Den virkar ! Kort ventetid, og starta lading. Kort etter kom neste i køen bak meg, deretter ein til, så enda ein.... Kjende presset då eg helst skulle ha kun dette ladestoppet då kjerring og ungar no var lei av ladestopp og kald bil. Rekna 9 km margin på ankomst heim.
Lada i 30 min til 77 % med kostnad 85.-

Diverre måtte me ein liten ekstratur pga gløymde objekt etc, så rauk den planen.
Ny LBW på Puddefjordsbrua, og svinga innom Fortumladaren på Kiwi i Godvik. Den var sjølvsagt i ustand.
Trilla vidare imot ABB ladaren på Straume.
Lada i 7 min til 27% og kostnad 27.50.

Landa i heimen kl. 23.05 med ny LBW, to trøtte kalde ungar og ei kjerring som konkluderar med, ALDRI IGJEN !

Total ladetid 127 minutt, venting i Eidfjord 20 minutt og bomtur Voss og Godvik 10 min. Totalt 157 m
Kostnad lading: 384,50.-

Sparte bompengar 40.- i Bergen, 86.- på Voss, 150.- på Hardangerbrua. totalt 176.-

Turen var totalt 410 km. Fossilen hadde brukt 41m x 0,6l x 13.- = 320.- M bom totalt 496.-

Me sparte altså kr 111,50.- ved å bruka 2 og ein halvtime lenger på turen.
Fekk kjenne på frustrasjonen over dårleg funskjonalitet på ladarar, og frykten for at dei ikkje verka.
Hadde ladaren i Vaksdal ikkje verka på heimturen, så hadde H...... vore laust.....

Men til dagpendling utan trong for hurtiglading, og overskot på batteri så er den suveren....
Moralen: Legg aldri ut på første langtur med kone og barn, og med varmebehov  ;)
Leaf 2012/Aug 160.000 km

lifern

Kan eg spørre om ca hvor på Sotra?
Eg har slekt på Glesvær, men litt usikker på lade muligheter utover der.
SVART EUROLEAF 2013

kavorland


Leafnor !
Moral, vel den kan vel også vere å ikkje ta for gitt at du får hurtiglading der du treng det.....


Sitat fra: lifern på mandag 28. mars 2016, klokken 01:22
Kan eg spørre om ca hvor på Sotra?
Eg har slekt på Glesvær, men litt usikker på lade muligheter utover der.

Ca samme avstand til næraste 16 amp schuko som er i skogskiftet. Eit par ved handlesenteret og fira på toppen av helsebygget.
Næraste Chademo hurtiglader er Straume. ABB og Fortum semi 32 og 16 i parkeringsanlegget.
Litt lenger inne i Godvik ved Kiwi er der ein Chademo hurtig, Fortum.

Toppar du opp på Straume eller Godvik har du plenty te tur-retur Bergen sjølv med 20 kwh.
Tar du ein pause i Skogsskiftet fyller du kjapt litt ekstra.
Nissan Leaf Tekna 2015 svart
Toyota Avensis 2005 D4D ( 152 " Km)
Chrysler Grand Voyager 1997 7 seter (368 " km)
http://vid763.photobucket.com/albums/xx273/kavorland1968/Griffon/DSCF3284.mp4

Kavorka

SitatLader opptatt, eit godt teikn. Den virkar !

Det er for ille når man blir lettet av å se ladekø! Håper neste langtur er i mer elbilvennlige strøk ;)

Om et par år er dette bare en god historie du kan fortelle om hvor ille det var i gamle dager!

Knotten

Sitat fra: Kavorka på mandag 28. mars 2016, klokken 10:47
SitatLader opptatt, eit godt teikn. Den virkar !

Det er for ille når man blir lettet av å se ladekø! Håper neste langtur er i mer elbilvennlige strøk ;)

Om et par år er dette bare en god historie du kan fortelle om hvor ille det var i gamle dager!

Makan til uflaks!!??
Jeg har kjørt Sotra (Klokkarvik) - Vøringsfossen tur retur flere ganger uten problemer av noe slag.
Pga at jeg har hatt tilreisende turister med har jeg kjørt via Kvamskogen og Hardangerfjorden.
Klokkarvik - veldig kort ladestopp i Bjørkheim - lengre lading i Norheimsund - ny litt lang lading i Eidfjord. Artig forressten å se at TANKMÅLEREN øker en strek på turen ned igjen fra Vøringsfossen..
Lading samme steder tilbake, pluss ekstra, kort lading i Bergen (Danmarksplass) .  :D
Nissan Japan Leaf, blå, siden juli 2013, foreløpig 88000 km - dette er moro!!
UM-EVSE ladekabel uten kladd-forskjellen på 10A og 16A føles større enn ventet!

El gresstrimmer
El tannbørste..

kavorland

Var nok maks uflaks ja.
Men da skremmer meg ikkje for lengre turar med høgare temperatur og bruk av sommardekk.
Snart står både Kvitingen i samnanger, noko som gjer Bjørkheim aktuelt, og Voss for tur.
Er rett over fjellet mot vest, Vorland, for deg Knotten, og vil nok bruke LEAF´en på langturar sjølv om fyrste erfaring var noko mindre vellukka.
Nissan Leaf Tekna 2015 svart
Toyota Avensis 2005 D4D ( 152 " Km)
Chrysler Grand Voyager 1997 7 seter (368 " km)
http://vid763.photobucket.com/albums/xx273/kavorland1968/Griffon/DSCF3284.mp4

Mazzbot

Kjørte fra Drøbak - Voss via Moss , Porsgrunn ,  deretter E134 over Haukeli.

Ladet til 80% på Haukeligrend , kom fram til Røldal med 41% , hadde egentlig ikke trengt å lade på Røldal men gjorde det og kom til Odda med god margin . Det jeg kan si om langtur med leaf er at MYE  går på erfaringer.

120 min ladetid
509 km
284 kr brukt på hurtiglading inkl rabatt fra grønn kontakt
Tesla model 3 reservert 31/3 .

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA