Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: EvBatMon for i-MiEV / C-Zéro / iOn: Batterikapasitetsmåling

Startet av aaa3, onsdag 25. mai 2016, klokken 15:49

« forrige - neste »

aaa3


gamleboyen

Jeg trodde nesten dette med mangel på EV-knapp var en prinsippsak fra Mitsubishi  ???
Men så er det visst at de enten ikke har skjønt at folk ville ha det, eller at de bare ikke har fått det til å fungere før.  :(

Amadeus

Ser den får automatisk håndbrekk også.

PhevVest

Sitat fra: Amadeus på torsdag 31. mars 2016, klokken 10:31
Ser den får automatisk håndbrekk også.

Flott med EV knapp - men elektronisk håndbrekk ville jeg helst vært foruten.
Ulempen med dette er at det alltid blir dratt til maks - med jevnlige resultater at de henger og ikke går av. En bil med slikt håndbrekk ble stående flere turer frem og tilbake på en ferje før de endelig fikk løsnet håndbrekket. Bedre med manuelt, behøver ikke dras til maks.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA