Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hyundai, Honda og Toyota "biter i det sure eplet" - fremtiden er elektrisk :)

Startet av NegativeElectrode, mandag 23. mai 2016, klokken 14:00

« forrige - neste »

NegativeElectrode

Dette er muligens en smart løsning for borettslag
http://www.tu.no/artikler/norsk-oppstart-lager-boks-som-lar-deg-selge-tilgang-til-ladestasjonen-din/277586

Dersom det bidrar til at biler som er ferdigladet blir flyttet fra offentlige ladestasjoner er det veldig bra.
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

elektrolux

" En vil henholdsvis da betale en avgift per plass per dag, eller inngå en avtale over tid.

– På sikt ønsker vi å gjøre installasjonen gratis, og tjene penger på å selge dette som en abonnementsløsning, sier Frengstad. "


Sikkert ikke mange som ønsker en fast avgift på eksisterende parkeringsplass.

Zaptec tilbyr slik kostnadsfordeling gratis, noe som nok appellerer mer til brukerne. ;)
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

nofuelno

Dette er et skritt i riktig retning !

Det er en kjent sak at abonnementsløsninger har det med å bli gunstigere enn faste kostnader til kjøp og installasjon om en ser på TCO ( Total Cost of Ownership ) over tid.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

fredag

Mesh-nettverk var en lur variant. Det gjør det mulig å installere dette i parkeringskjellere uten mobildekning.

Men jeg har mer tro på at dumme ladebokser byttes helt ut med smarte ladebokser med RFID-kortleser og standard OCCP versjon 1.6 protokoll. En boks, ikke to.
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA