Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla i norske medier

Startet av Brorson, fredag 07. november 2014, klokken 15:15

« forrige - neste »

Ferry

Den jekken der er dønn lik den jeg har fra Torshov. Er sikkert laget på samme fabrikk. Samme koffert og alt. Hmm, da må jeg revurdere den løsningen. Får dra innom Torshov å høre om de også skal tilbakekalle. Saksejekk og batteridrill gjør kanskje samme nytta? Så på en del jekker før jeg kjøpte. Enten er det noe billig kinaræl, eller så koster det skjorta. Det er ingen mellomting. Riktignok tar noen veldig godt betalt for kinarælet, men det hjelper lite.

Elmo

Sitat fra: Ingeniøren på tirsdag 22. mars 2016, klokken 08:53
Ser ikke ut som Torshov ikke selger jekken lenger og Biltema trekker tilbake sine. Kanskje like greit å holde seg til det som er velprøvd...
http://www.biltema.no/no/Nyheter/Tilbakekalling-Elektrisk-jekk-2-tonn-15-367/

Jeg hadde en akkurat sånn en før, kjøpt i Sverige.
Motoren var grei nok, men mekanikken var heller dårlig. Den knelte etter få gangers bruk, uheldigvis over så lang tid at jeg ikke hadde kvitteringen lenger.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Ellerikke

Litt praktisk tilbakemelding mht luftkompressor. Punkterte i vinter og kom til bilen med fullstendig flatt dekk. Den medfølgende kompressoren fungerte helt fint hele veien opp til max. Gikk fortere enn jeg på forhånd forventet. Deretter gikk det i etapper via alle bensinstasjoner til nærmeste dekkverksted.
Blå e-up!

Ingeniøren

Sitat fra: Ellerikke på onsdag 23. mars 2016, klokken 16:13
Litt praktisk tilbakemelding mht luftkompressor. Punkterte i vinter og kom til bilen med fullstendig flatt dekk. Den medfølgende kompressoren fungerte helt fint hele veien opp til max. Gikk fortere enn jeg på forhånd forventet. Deretter gikk det i etapper via alle bensinstasjoner til nærmeste dekkverksted.

Godt og høre. Leste litt om dette her om dagen og NAF og Viking hadde lite til over for dette og mente at det var like godt å ringe de med en gang, men de tjener jo penger på det, så da så  :).

Har for øvrig skaffet meg en saksejekk og repsett fra Biltema som ligger i bilen. Ikke så begeistret for slik tettevæske jeg heller.
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA