Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av Mr Pioneer50, lørdag 21. mai 2016, klokken 10:09

« forrige - neste »

Silkefot

Jeg har merket nødbrems problemet, holdt på å få en i baken fordi bilen fortsatte å bremse etter at jeg hadde sluppet pedalen. Tror jeg bremset to ganger raskt og relativt hardt når det skjedde
Bosted Fetsund
Lykkelig eier av en Leaf 2011 modell
Enda lykkeligere eier av en Tesla model X 100D
Eide en Saxo i 10 år
Model Y bestilt...

Bjoris

Tilbake til appen, den fungerer fint, men jeg sliter med å få oppdatert batteri nivå, den runde pilen på hjemme siden (huset) lar seg ikke klikke på, resten med start lading og forvarming fungerer, men for å oppdatere batterinivå må jeg logge av og på... Andre som har det slik?

Videre, er det virkelig slik at en bare kan starte lading, ikke stoppe??? Dette var veldig irriterende, da jeg hadde tenkt å lade til 80% ved å "passe på" via appen. Nå må jeg ut å stoppe den likevel, girr...

I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

gyathaar

Nei..
det er dessverre ingen støtte for å stoppe lading i api-ene som app/websider bruker

(de har også fjernet muligheten til å legge inn et tidspunkt i fremtiden for når lading skal starte)


Mr Pioneer50

Wow, nå virker appen :-)
Får håpe det ikke bare er en aprilsnarr
2016 Leaf Nordic 30 kW

Sele

Virker utmerket nå får håpe det varer..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA