Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 2'erfeil på EU-kontroll...

Startet av Hamiso, lørdag 12. mars 2016, klokken 17:21

« forrige - neste »

Hamiso

Familien har tatt eit viktig steg denne veka;
Dieselbilen er selt. Og igjen står me med ein liten Citroen C-Zero.
Forklaringa er økonomisk; Me har for tida berre ei inntekt. Og ein fossilbil er dyrt, med diesel, bompengar og service. I fjor måtte me ut med over 15.000 for reparasjonar. Nye 8.000 måtte blitt investert viss me framleis skulle hatt den. Nå unngår me dessutan over 3000 i vegavgift, garanti, diverse.

Seksåringen i huset er noko uroleg for at elbilen nå skal kjenna seg einsam ute i garasjen. Og det er jo to materielle ting me gjerne knyter kjensler til; hus og bil.
Me bur langt ute på landet. Barnehagen ligg ei mil den eine retninga. Jobben min ei mil den andre. Seksåringen si trening; tre mil unna. Hytte, forretningar og fasilitetar; alt ligg fleire mil unna. Og den siste tida med ekstremkulde har gjort køyringa noko utfordrande med C-Zero-en.
Ikkje minst har det blitt vanskeleg etter at dei som driftar bygningane på jobben har nekta oss elbilstar å lada der. Fordi dei har funne ut at dette er "ekstremt brannfarleg".

Nokon ny fossilbil blir det aldri meir hos oss. Sykkel og buss skal brukast hyppigare. Enkelte ting må innimellom avlysast, dersom bilen ikkje er tilstrekkeleg lada. Skulle me ha behov for å bruka tilhengaren, satsar me på å få låna ein bil den dagen. Og me har etter kvart erfart at det meste går, berre me innrettar oss. Det å endra på gamle vanar og innbilte behov er vanskeleg, men det går.
Reint praktisk hadde det absolutt vore greitt med to elbilar nå; helst ein ekstra elbil med betre rekkevidde. Og med tida håpar me at det går.

Uansett; Det kjennest lettande at me har blitt kvitt endå ein forbrenningsmotor, og at me nå kan kalla oss "heilelektriske". 
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, sidan desember 2012
-Tesla Model 3 sidan mars 2019
-Pendlar med sykkel

OlavEmil

Så flott! Det ER utruleg deilig å ikkje eige diesel- eller bensinbil, med alt av utgifter som følgjer med dei (drivstoffet er vesentleg, men iallefall forutsigbart, i motsetnad til mykje av det andre).

Imponerande å klare seg med ein bil når ein bur på landet, og attpåtil den minste med kortast rekkjevidde. Sjølv har vi to, og seier til alle (og oss sjølv) at vi må ha det. Kona pendlar langt, og er vekke i fleire dagar i slengen, og eg sit heime med 4 mil til skulen og dårleg busstilbod. Men faktum er jo at alt går om ein er villig til å leggje ein innsats i det. Bra!

Det som iallefall er sikkert, er at dei aller fleste fint kan vere heilelektriske. Vi har ein langt over snittet utfordrande bilbruk, med mykje køyring på det jamne (endar på nesten 30 000km på kvar bil per år), samt lange strekk når vi først skal ut. Dermed tenkjer eg mitt når folk seier at dei MÅ ha fossilbil for å få dagane til å gå opp...
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

mrydningen

Det med brannfare synes jeg du burde ta opp med dem snarest, antar det står parkert flere meget branfarlige Bensin og Dieselbiler der som kanskje burde forbys.
Men fra spøk til alvor, gi dem info om hvor stor brannfaren er og eventuelt se på tiltak som kan settes i stand for å minimere den, som f.eks. ladestasjoner eller blå CEE stikk som er tryggere enn schuko og kan gi mulighet for 16A lading :)
P85+ (m/Autopilot, alt - 7seter) overtakelse fra Tesla 17. Juli

.Andre

Hva baserer de brannfaren på? Det har brent en eneste elbil til nå i år, man ved ennå ikke årsaken til hvorfor. Den sto til lading med 120kW. Det er ikke sikkert det er ladingen som gjorde at den brannt engang, det kan like godt være en sigarettglo. Det brenner i snitt 10 eksosbiler pr. dag. Det nærmer seg snart 100 000 elbiler som lader hver dag uten å ta fyr.

DSB sier til og med at det er helt trykt å lade elbiler, lave forsikringspremier på elbiler er også et hint om hvor lite fare det er.

Hamiso

Ja, det med lading frå stikkontakt på jobb er eit kapittel for seg.
Argumentet er at det skaper for stor belastning og dermed er brannfarleg å lada store elbilbatteri over lengre tid frå stikkontaktane.

At det er så mange stikkontaktar tilgjengelege i det ganske land, er jo ein av dei verkeleg store fordelene våre. Så eg synes det er synd at brannfare-hysteriet set ein stoppar for denne moglegheiten.

Men, men... me "står han vel av" og satsar uansett vidare på èin elbil.

Har tidlegare kommentert fenomenet "stikkontakt-lading-brannfare" i denne tråden; http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23282.0.html;
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, sidan desember 2012
-Tesla Model 3 sidan mars 2019
-Pendlar med sykkel

AmocoCadiz

Gratulerer med å bli helelektrisk også!
Man må planlegge noe mer, og tenke litt ekstra i de mest ufordrende kjøresituasjonene, men stort sett finnes greie løsninger, og etter hvert blir også dette rutine i hverdagen, slik at det å være helelektrisk går helt fint.
Ja det er faktisk mer enn fint, da gleden ved å slippe fossilbilens mange bakdeler, bensinstasjonsutgifter, verkstedbesøk og den stinkende eksosen mer enn vel oppveier dette. Og ikke minst dere gjør noe aktivt positivt for miljøet!

En ting jeg av og til får slengt etter meg, er kritikk for at jeg ikke også vraket den nye 2014 Toyota hybriden vi hadde, fordi nå vil noen andre fortsette å forurense miljøet med den bilen. Ergo kjører jeg tydligvis likevel ikke miljøvennlig med elbilene i deres øyne....

als77

På e-Golfen kan jeg skru ned ladestyrken til 5A, hvordan er det på C-Zeroen? En elbil som drar mindre enn en liten panelovn bør ikke være så skummel (med mindre hele parkeringsanlegget fylles opp med elbiler og de ikke vil øke kapasiteten på kursene)

Det finnnes alltid hatere, AmacoCadiz. Du kan prøve å argumentere, men noe sier meg at det er best å smile og ignorere...

Panduck

Sitat fra: als77 på søndag 31. januar 2016, klokken 08:33
På e-Golfen kan jeg skru ned ladestyrken til 5A, hvordan er det på C-Zeroen?

Ladekabel av typen chargeamps e.l kan justere strømstyrken ned til 6A, som kan gjøre at en bil som C-Zero kan lade med relativt lav spenning.

Hamiso

Eg har både original 10 ah kabel og ein som kan justerast mellom 6, 10 og 16 ah. Men trur ikkje det overbeviser, uansett.
Ja, det er mykje rart ein skal høyra frå skeptikarane, AmocoCadiz. Det er vel ikkje anna å gjera enn å fortsetja å spre vår glade bodskap og ikkje la oss påverka av negativiteten rundt oss.
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, sidan desember 2012
-Tesla Model 3 sidan mars 2019
-Pendlar med sykkel

Panduck

Eidsvoll er bakstrebersk når det gjelder elbil. Nannestad har ladere på kommunehuset, ved Nannestadhallen, og ved vidregående skole. Det burde komme ladere ved råholthallen. Ladere i sundet. Det kommer nok ting etterhvert. Slik som Eidsvoll er plasser distansemessig fra Oslo, og antall folk som bor med slike distanser mellom hjem og jobb, har jo elbilandelen øk noe voldsomt det siste året. Så vi får håpe ting blir bedre etterhvert.

Hamiso

Sitat fra: Panduck på søndag 31. januar 2016, klokken 14:33
Eidsvoll er bakstrebersk når det gjelder elbil. Nannestad har ladere på kommunehuset, ved Nannestadhallen, og ved vidregående skole. Det burde komme ladere ved råholthallen. Ladere i sundet. Det kommer nok ting etterhvert. Slik som Eidsvoll er plasser distansemessig fra Oslo, og antall folk som bor med slike distanser mellom hjem og jobb, har jo elbilandelen øk noe voldsomt det siste året. Så vi får håpe ting blir bedre etterhvert.
Det stemmer det, Panduck. Det er absolutt ingenting i Sundet. Eg sendte ei melding til kommunen ein gong og foreslo oppsetting av nokre stolpar eller samarbeid med forretningane. Påpeika at det kan bli viktig for eit forretningsliv som vel taper ein del i forhold til andre stader på Øvre Romerrike. Men fekk aldri noko svar.

Og etter ein månad er det litt meir erfaring. Det har blitt færre turar til hytta (det kan ladast der) når det er vanskelegare å samordna i familien. Det har blitt meir sykling til jobb grytidleg om morgonen i vinterkulda. Men det går nå greitt. Og så har eg gjort litt avtalar her og der om litt lading for å ha nok til div. om ettermiddagane. Som henting i barnehage, når minstemann skal på kulturskulen, på trening, det må i tillegg takast ein tur til Kløfta osv. Men det går greitt det òg.
Men må innrømma at eg er litt frynsete etter siste nytt om Ampera-e og Model III...
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, sidan desember 2012
-Tesla Model 3 sidan mars 2019
-Pendlar med sykkel

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA