Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ny bil - hvordan stoppe nagging om wlan?

Startet av Bjoris, søndag 13. desember 2015, klokken 12:04

« forrige - neste »

ellholt

Denne mailen fikk jeg 17 februar 2014:

Kjære Model S Kunde,

Våre kunder er høyt verdsatt, og Tesla ønsker å levere det beste produktet og den beste servicen til enhver tid. Vi har derfor valgt å utvide garantien på våre biler fra 4 til
5 år eller 100.000 km.*

For å vise vårt pågående engasjement i det norske markedet har vi også valgt å redusere prisen på den årlige servicen til kr. 3.600,- (ekskl. mva). Husk at selv om Tesla anbefaler regelmessig service av bilen for å sikre høyest mulig standard er ikke service påkrevd, og unnlatelse av service påvirker ikke garantien.

Vår 4-årige servicepakke vil i tillegg bli forlenget til 5 år, og prisen reduseret til kr. 14.240,- (ekskl. mva). Vær oppmerksom på at dette er også tilbakevirkende for kunder som allerede har kjøpt denne pakken med bilen. Vi vil tilbakebetale differansen. I tillegg til vår 5-årige servicepakke vil vi også tilby våre kunder muligheten til å kjøpe en 8-års plan til kr. 22.720,-.

*5 år eller 100.000 km, avhengig av hva som kommer først. Download warranty.

Med vennlig hilsen
Tesla Motors
Grønn S85 med alt untatt luftfjæring og Alarm.
Finalized 15/9-2013, in production 9/1-2014, in transit 15/1-2014. Utlevert 27/2-2014 MED elektriske foldbare. speil :-). gamle S`en er solgt, ny S75D perlemorshvit med det meste av utstyr. utlevert 14 juni 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA