Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Elbiler får ikke kjøre i kollektivfelt på E6/ring 3, Mosseveien og i Bjørvika

Startet av morten, mandag 22. februar 2016, klokken 08:23

« forrige - neste »

morten

Vurderer salg av min 1992 Blazer Elbil.  Har hatt den i en del år, var hovedbil i 3 år, men nå trenger den eu kontroll og nye batteri.  Sitter 120v med syrebatteri i den nå, men de rekker ikke lengre en noen få km.  Kjørte den 3 år med 96v lithium batteri, og da gikk den som bare det!   Har trekket båten min på over to tonn med den.   Veldig praktisk med 4 dører og 6 seter, og med krok.

Noe småpuss må regnes.  Ny motor kontroller som ble kjøpt inn og installert, en Soliton Jr, som hånterer 9-340v og 600amps.  Hadde planer om å pusse opp å sette inn 148v lithium batteri, men jeg innser at tiden ikke strekker til.  Meget unik bil.   Konvertert som ny i California for kona til skuespiller Robin Williams.



mbusklein@yahoo.no
1996 VW Golf CityStromer
1998 VW Golf CityStromer
1992 Chevrolet Blazer "El-Blazer"
1970 General Electric Elec-Trak hagetraktor

Oleksii Paskal

Hei.
Gi litt mer teknisk informasjon.
Batterier ikke interesserer meg.
Hva er motoren? Sin makt?
Hvordan chassis koblet til en bil?
Gi interiør bilder.
Hva er prisen for eksport?

Takk.
Oleksii Paskal
Ukraina

morten

1996 VW Golf CityStromer
1998 VW Golf CityStromer
1992 Chevrolet Blazer "El-Blazer"
1970 General Electric Elec-Trak hagetraktor

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA