Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla og EU regler hvordan ser fremtidens ladestasjon ut?

Startet av Tini, onsdag 30. desember 2015, klokken 20:16

« forrige - neste »

D.O

Tar tilbake min kommentar ovenfor. Dette kommer deffinitivt fra bremsetørkfunksjonen og merkes veldig godt når man har stipletlinje på Kw måler
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Voll1

Kan det være en aller annen form for oppvarming som er årsaken? At batteri- eller kupe-varmen kommer på i steg rett etter start. For meg oppleves dette som "lugging" ("feiltenning" eller "vann i drivstoff"). Mister kraft til framdrift uten at jeg har merket noe på wattmeteret. Er det slik tørkefunksjon også på våre tidlige modeller (2013)?
Model S  2013-2018
Model X  2017-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA