Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Havarert girkasse på iMiev'en vår (2011 modell)

Startet av ladov, tirsdag 09. august 2016, klokken 07:56

« forrige - neste »

ladov

Satt bilen til lading for en time siden og vifta suser virkelig godt nå.. Regner med at det er den plutselige sommervarmen som gjorde utslaget, riktignok bare 23 grader ut men den sto parkert i sola før den ble kjørt hjem og satt til lading. Noen flere som merker at aktiv kjøling av batteriet slår inn? Jeg hører det aldri ellers?
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

bjaolsen

Jeg har hatt vifte de varme dagene som har vært.  Ganske vanlig, sjekket med CanZE og to av modulene var på 25 grader.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

bjaolsen

2015 Zoe 43kW
Jeg jobber i ABB, men er ikke direkte involvert med hurtigladere

ladov

Canze viste 23-27 grader i batterimodulene
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

THE

Fikk aktivert kjøling ved lading på 11kW i fjor sommer også husker jeg. Ellers så startet batterikjøling ved 43kW lading på en langtur i vinter med flere minusgrader ute . Hadde da hatt mange mil kjøring og 1 stk 43kW lading tidligere på turen, så batteriet var på ca 23-24 grader ved start av lading. 
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA