Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bruke varmeapparat mest effektivt

Startet av TRM, mandag 21. september 2015, klokken 11:50

« forrige - neste »

TRM

- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Veggen

Imponerende  :)

Når jeg bestilte bilen var dette kun en drøm i det fjerne.

hgs

Oi, flott jobba! Som kartnerd og fornøyd teslaeier er jo dette nesten et lite kunstverk i mine øyne  :)
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
e-Niro reservasjon - blir neppe tatt ut

Birger

Sitat fra: TRM på lørdag 22. august 2015, klokken 00:00
https://plus.google.com/+TorbjørnRuudMøller/posts/BaqCvQEeboF

Artig og nyttig. Det som er tydelig er at vi i Norge blir holdt en del for narr med Superchargerutbygging i forhold til Europa. Vi har vel flere Teslaer en resten av Europa til sammen, men en liten andel av superchargere.

Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

sturle

Sitat fra: Birger på lørdag 22. august 2015, klokken 14:33
Sitat fra: TRM på lørdag 22. august 2015, klokken 00:00
https://plus.google.com/+TorbjørnRuudMøller/posts/BaqCvQEeboF
Artig og nyttig. Det som er tydelig er at vi i Norge blir holdt en del for narr med Superchargerutbygging i forhold til Europa. Vi har vel flere Teslaer en resten av Europa til sammen, men en liten andel av superchargere.
Langt ifrå!  Vi har derimot mange Tesla i høve til folketalet, og talet på superladarar i Noreg pr million innbyggjarar ligg skyhøgt over alle andre land i verda.  Sidan superlading er noko vi berre gjer på langtur, og dei fleste lange turar, i alle fall for min del, går sørover i Europa, er eg glad for at dei ikkje berre ser på salet i lokalområdet når dei avgjer plassering av superladarar.  Då hadde nok superladarnettverket vore mykje dårlegare.  Sjølv har eg superlada meir i utlandet enn i Noreg, det er det ingen tvil om.

jkirkebo

Sitat fra: sturle på lørdag 22. august 2015, klokken 16:34
Sitat fra: Birger på lørdag 22. august 2015, klokken 14:33
Sitat fra: TRM på lørdag 22. august 2015, klokken 00:00
https://plus.google.com/+TorbjørnRuudMøller/posts/BaqCvQEeboF
Artig og nyttig. Det som er tydelig er at vi i Norge blir holdt en del for narr med Superchargerutbygging i forhold til Europa. Vi har vel flere Teslaer en resten av Europa til sammen, men en liten andel av superchargere.
Langt ifrå!  Vi har derimot mange Tesla i høve til folketalet, og talet på superladarar i Noreg pr million innbyggjarar ligg skyhøgt over alle andre land i verda.  Sidan superlading er noko vi berre gjer på langtur, og dei fleste lange turar, i alle fall for min del, går sørover i Europa, er eg glad for at dei ikkje berre ser på salet i lokalområdet når dei avgjer plassering av superladarar.  Då hadde nok superladarnettverket vore mykje dårlegare.  Sjølv har eg superlada meir i utlandet enn i Noreg, det er det ingen tvil om.

SC i forhold til folketallet blir en merkelig sammenligning synes jeg, skulle kanskje fått opp noen i Russland da siden det bor så mange der? ;)

Personlig er Solli den sørligste SC jeg har brukt og jeg tviler på at jeg kommer til å bruke noen lengre sør enn Sverige noensinne. I løpet av 25 år med lappen har jeg ihvertfall aldri vært lengre sør med egen bil enn Malmø, og lengre sør-vest enn ca. midten av Jylland...

Men jeg har sluttet å vente på flere SC på østlandet, har kjøpt CHAdeMO-adapter og belager meg på å stort sett bruke Fortums Kiwi-ladere istedenfor. Nå har også Tesla byttet laderen i bilen min slik at jeg forhåpentligvis får ladet fra solcelle-anlegget på hytta slik at jeg slipper å lade på hjemveien :)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Birger

Sitat fra: sturle på lørdag 22. august 2015, klokken 16:34
Sitat fra: Birger på lørdag 22. august 2015, klokken 14:33
Sitat fra: TRM på lørdag 22. august 2015, klokken 00:00
https://plus.google.com/+TorbjørnRuudMøller/posts/BaqCvQEeboF
Artig og nyttig. Det som er tydelig er at vi i Norge blir holdt en del for narr med Superchargerutbygging i forhold til Europa. Vi har vel flere Teslaer en resten av Europa til sammen, men en liten andel av superchargere.
Langt ifrå!  Vi har derimot mange Tesla i høve til folketalet, og talet på superladarar i Noreg pr million innbyggjarar ligg skyhøgt over alle andre land i verda.  Sidan superlading er noko vi berre gjer på langtur, og dei fleste lange turar, i alle fall for min del, går sørover i Europa, er eg glad for at dei ikkje berre ser på salet i lokalområdet når dei avgjer plassering av superladarar.  Då hadde nok superladarnettverket vore mykje dårlegare.  Sjølv har eg superlada meir i utlandet enn i Noreg, det er det ingen tvil om.

Langt i fra hva? https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
Norge har 11% av verdens Tesla Model S og hvor mange prosent av Superchargers?

De fleste lange turer for DIN del går sørover i Europa. Ja da er det nok best at det bygges ut der siden du skal sørover.
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

sturle

Sitat fra: Birger på søndag 23. august 2015, klokken 21:04
Sitat fra: sturle på lørdag 22. august 2015, klokken 16:34
Sitat fra: Birger på lørdag 22. august 2015, klokken 14:33
Artig og nyttig. Det som er tydelig er at vi i Norge blir holdt en del for narr med Superchargerutbygging i forhold til Europa. Vi har vel flere Teslaer en resten av Europa til sammen, men en liten andel av superchargere.
Langt ifrå!  Vi har derimot mange Tesla i høve til folketalet, og talet på superladarar i Noreg pr million innbyggjarar ligg skyhøgt over alle andre land i verda.  Sidan superlading er noko vi berre gjer på langtur, og dei fleste lange turar, i alle fall for min del, går sørover i Europa, er eg glad for at dei ikkje berre ser på salet i lokalområdet når dei avgjer plassering av superladarar.  Då hadde nok superladarnettverket vore mykje dårlegare.  Sjølv har eg superlada meir i utlandet enn i Noreg, det er det ingen tvil om.
Langt i fra hva? https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
Norge har 11% av verdens Tesla Model S og hvor mange prosent av Superchargers?
Eg såg ein gong ei oversikt over superladarar pr Model S per land, og Noreg kom ikkje so verst ut.  Sjølvsagt er det land som kjem betre ut, men om det ikkje var slik ville superladar-nettverket fungere svært dårleg for lange turar.
Sitat
De fleste lange turer for DIN del går sørover i Europa. Ja da er det nok best at det bygges ut der siden du skal sørover.
Sjølvsagt.  Les trådane her om ladeproblem i alle mogelege land sørover i Europa.  Mange Tesla-eigarar brukar bilen sin òg på lange turar.  Det er difor vi har kjøpt ein Tesla.  Det er mykje viktigare å få dekning for slike langturar enn for småkøyring i nabolaget, for det er på langtur ladeproblema melder seg.  Her i landet er det ikkje akkurat problematisk å finne alternative ladeløysingar.  Prøv det når du skal langt på Autobahn.  Det som manglar her i landet er Skibotn og nordover.  Det er ikkje nord for Skibotn salet av Model S er best, men utbygging der vil gjere den delen av landet lettare tilgjengeleg for oss andre.  I Sør-Noreg er det berre eit par hol att, og alt tyder på at Tesla jobbar med saka (til dømes Lom).  Vi ser allereie fortetting enkelte stader, til dømes Telemarksporten.

Dersom DU ikkje køyrer lange turar, er det ikkje sikkert at det er DEG superladarnettverket primært er lagd for.

Birger

Sitat fra: sturle på mandag 24. august 2015, klokken 10:24
Sjølvsagt.  Les trådane her om ladeproblem i alle mogelege land sørover i Europa.  Mange Tesla-eigarar brukar bilen sin òg på lange turar.  Det er difor vi har kjøpt ein Tesla.  Det er mykje viktigare å få dekning for slike langturar enn for småkøyring i nabolaget, for det er på langtur ladeproblema melder seg.  Her i landet er det ikkje akkurat problematisk å finne alternative ladeløysingar.  Prøv det når du skal langt på Autobahn.  Det som manglar her i landet er Skibotn og nordover.  Det er ikkje nord for Skibotn salet av Model S er best, men utbygging der vil gjere den delen av landet lettare tilgjengeleg for oss andre.  I Sør-Noreg er det berre eit par hol att, og alt tyder på at Tesla jobbar med saka (til dømes Lom).  Vi ser allereie fortetting enkelte stader, til dømes Telemarksporten.

Dersom DU ikkje køyrer lange turar, er det ikkje sikkert at det er DEG superladarnettverket primært er lagd for.

Jeg kjører lang med Tesla'en og langt i Norge. Avstandene mellom superladere i Norge er langt større en i lille Danmark med sine 1200 Teslaer.

Ta en ørliten titt på feks. Superchargers i UK (Hvor det knapt er solgt Tesla) , samme fartsgrenser som i Norge der. Det er ikke tvil om at Tesla bygger langt bedre nett andre steder en Norge.

Fanbriller er bra men ikke når de er malt lyseblå på innsiden.
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

Havebigfun

I Danmark og Tyskland kjøres det vesentlig høyrere hastigheter enn i Norge. Det i seg selv er en god grunn for tettere SC-nettverk. Jeg har kjørt en del 1000 km i utlandet og er sværttaknemmelig for Teslas prioriteringer.
Når man så lader i utlandet møter man som regel norske biler ispedd en og annen nederlender ved superladerne.
Jeg vil tro at ganske mange av oss har hatt glede av utenlandske superladere.
Fra Teslas side er det sikkert også et argument med å skape et så komplett nettverk som mulig innen den tyske "bilmafiaen" finner på noe rart som forhindrer dette- i lengden er vi også tjent med denne strategien.
Selv om det er åpenbart at norske Teslakunder finanserer utenlanske ladere virker det rasjonellt fra mitt perspektiv.


jkirkebo

Sitat fra: Havebigfun på tirsdag 25. august 2015, klokken 18:52
I Danmark og Tyskland kjøres det vesentlig høyrere hastigheter enn i Norge. Det i seg selv er en god grunn for tettere SC-nettverk. Jeg har kjørt en del 1000 km i utlandet og er sværttaknemmelig for Teslas prioriteringer.
Når man så lader i utlandet møter man som regel norske biler ispedd en og annen nederlender ved superladerne.
Jeg vil tro at ganske mange av oss har hatt glede av utenlandske superladere.
Fra Teslas side er det sikkert også et argument med å skape et så komplett nettverk som mulig innen den tyske "bilmafiaen" finner på noe rart som forhindrer dette- i lengden er vi også tjent med denne strategien.
Selv om det er åpenbart at norske Teslakunder finanserer utenlanske ladere virker det rasjonellt fra mitt perspektiv.

Det er ingen av oss som klager på at det bygger ut et bra nettverk i Europa. Vi synes bare de henger litt etter i Norge, spesielt på det sentrale østlandet. Hadde det vært en 5-6 SC til i Norge nå hadde ingen nevnt et ord om dette. Men sånn som det er nå er det for store hull i nettverket i forhold til bestanden av biler. Det er alt for mange strekninger som er problematiske å kjøre. Prøv f.eks en tur fra Lillehammer til Moss for å hente noe og tilbake.

Slik som det er nå har jeg mer bruk for dobbeltladeren og CHAdeMO-adapteret enn SC-nettverket. Så hvis jeg måtte velge slik ståa er nå hadde SC-tilgang røket ut til fordel for de to andre.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

sturle

Sitat fra: Birger på tirsdag 25. august 2015, klokken 18:30
Jeg kjører lang med Tesla'en og langt i Norge. Avstandene mellom superladere i Norge er langt større en i lille Danmark med sine 1200 Teslaer.
No trollar du.  Talet på danske Tesla er heilt irrelevant her.  Dei seks gongane eg superlada i Danmark i sommar, såg eg mange fleire utanlandske enn danske bilar på superladarane.  Norske, tyske, nederlanske, sveitsiske, osv.  Til og med ein frå Malta!  Den einaste gongen eg såg flest danskar var på kveldstid i Køge.  Fem danske og tre ikkje-danske.  Tippar det var folk frå København som tok seg ein tur for å lade opp gratis.  I Danmark er avstandane korte, og det er sjeldan at danskane må superlade på ein vanleg innanlands køyretur.  På norske superladarar ser eg nesten aldri mange utanlandske bilar.
Sitat
Ta en ørliten titt på feks. Superchargers i UK (Hvor det knapt er solgt Tesla) , samme fartsgrenser som i Norge der. Det er ikke tvil om at Tesla bygger langt bedre nett andre steder en Norge.
I Storbritannia selde Tesla 500 Model S til og med mai.  Det er det siste talet eg har.  Dei må komme seg rundt dei òg.  Eg tok ein litt nærare titt enn "ørliten", og la merke til at mange av superladarane i Storbritannia berre har to eller fire båsar.  Storbritannia har mykje meir motorveg enn Noreg, so fartsgrensa er i praksis høgare.  Storbritannia har stort potensiale som marknad for Tesla, med kraftig vekst i salet av elektriske bilar.  Til og med mai 2015 vart det selt 12000 elektriske bilar i Storbritannia, mot 13215 i Noreg (medrekna ladbare hybridar).

sturle

Sitat fra: jkirkebo på tirsdag 25. august 2015, klokken 19:58
Det er ingen av oss som klager på at det bygger ut et bra nettverk i Europa. Vi synes bare de henger litt etter i Norge, spesielt på det sentrale østlandet. Hadde det vært en 5-6 SC til i Norge nå hadde ingen nevnt et ord om dette. Men sånn som det er nå er det for store hull i nettverket i forhold til bestanden av biler. Det er alt for mange strekninger som er problematiske å kjøre. Prøv f.eks en tur fra Lillehammer til Moss for å hente noe og tilbake.
452km klarar du lett med S85 om du full-ladar i Lillehammer og køyrer pent.  Det er flatt heile vegen.  Om du kan plugge inn og saktelade medan du hentar, eller tek ei pissepause på vegen, er det i alle fall ikkje noko problem.  Det er plenty av ladarar, både gratis og for betaling, langs ruta.  Det er heller ikkje ein veldig stor omveg om Lier, om du insisterer på å superlade.

Det er ikkje vanskeleg å finne problematiske tur-retur-strekningar der du ikkje kan superlade.  Florø-Årdal-Florø er tilsvarande på grensa, men utan superladarar som det kan vere naturleg å leggje ein omveg via.  Etter mi meining er det viktigare å få dekkja heile landet før ein fortettar for å kunne dekkje tur-retur-reiser betre.

jkirkebo

Sitat fra: sturle på onsdag 26. august 2015, klokken 11:15
452km klarar du lett med S85 om du full-ladar i Lillehammer og køyrer pent.  Det er flatt heile vegen.  Om du kan plugge inn og saktelade medan du hentar, eller tek ei pissepause på vegen, er det i alle fall ikkje noko problem.  Det er plenty av ladarar, både gratis og for betaling, langs ruta.  Det er heller ikkje ein veldig stor omveg om Lier, om du insisterer på å superlade.

Om du med å kjøre pent mener å kjøre under fartsgrensa sommerstid, så ja. Men det er 110 mesteparten av veien og jeg har ikke sjanse til å klare 425km om jeg holder fartsgrensa. Spesielt ikke vinterstid, da synker rekkevidden ned mot 300km om jeg holder fartsgrensa på den strekningen. Dessuten er det 480km tur/retur via rakseste vei (E6), ikke 425km. RV4 er 454km tur/retur men tar 20 minutter ekstra hver vei.

Liten omvei om Lier? Vel, det er 56km ekstra og 55 minutter lengre kjøretid i følge NAFs ruteplanlegger. Det er da forutsatt at man ikke havner i rushtrafikken på E18.

Løsningen er, som du er inne på, CHAdeMO-adapter og lading andre steder. Etter kjøp av adapteret har jeg begynt å føre statistikk på rask lading, det skal bli spennende å se hvor mye som lades på SC i forhold til på betalingsladere. Min følelse er at det blir en stor overvekt av CHAdeMO.

Sitat
Det er ikkje vanskeleg å finne problematiske tur-retur-strekningar der du ikkje kan superlade.  Florø-Årdal-Florø er tilsvarande på grensa, men utan superladarar som det kan vere naturleg å leggje ein omveg via.  Etter mi meining er det viktigare å få dekkja heile landet før ein fortettar for å kunne dekkje tur-retur-reiser betre.

Forskjellen er vel at trafikken på E6 på Østlandet er en faktor av noen titalls ganger større enn Florø-Årdal. Kanskje ennå mer. Ulempen med manglende SC på den strekningen må derfor kunne sies å være svært mye større enn i grisgrendte strøk.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

sturle

Sitat fra: jkirkebo på onsdag 26. august 2015, klokken 12:59
Om du med å kjøre pent mener å kjøre under fartsgrensa sommerstid, så ja. Men det er 110 mesteparten av veien og jeg har ikke sjanse til å klare 425km om jeg holder fartsgrensa. Spesielt ikke vinterstid, da synker rekkevidden ned mot 300km om jeg holder fartsgrensa på den strekningen. Dessuten er det 480km tur/retur via rakseste vei (E6), ikke 425km. RV4 er 454km tur/retur men tar 20 minutter ekstra hver vei.
Raskaste veg er ikkje alltid den beste når du må strekkje rekkjevidda.  Eg har teke mange omvegar og lange ladepauser sjølv, spesielt i Nord-Tyskland, men klagar ikkje (mykje) av den grunn.  Superladarane får meg som regel raskt og effektivt frå A til B til C langs hovudferdselsårene.  A til B til A er forståeleg nok ikkje like høgt prioritert.  Sjølv ikkje California, der Tesla har selt klårt flest bilar, har slik dekning for superlading.  Å til dømes hente nokon i Yosemite nasjonalpark kan by på lange omvegar for å lade undervegs, og dette er ikkje akkurat lite trafikkert veg.

Sitat
Sitat
Det er ikkje vanskeleg å finne problematiske tur-retur-strekningar der du ikkje kan superlade.  Florø-Årdal-Florø er tilsvarande på grensa, men utan superladarar som det kan vere naturleg å leggje ein omveg via.  Etter mi meining er det viktigare å få dekkja heile landet før ein fortettar for å kunne dekkje tur-retur-reiser betre.
Forskjellen er vel at trafikken på E6 på Østlandet er en faktor av noen titalls ganger større enn Florø-Årdal. Kanskje ennå mer. Ulempen med manglende SC på den strekningen må derfor kunne sies å være svært mye større enn i grisgrendte strøk.
Det er eg heilt usamd i.  Langs E6 på Austlandet er det massevis av ladestasjonar.  Du risikerer ikkje å komme i noka knipe sjølv om du vel raskaste framfor kortaste veg.  I grisgrendte strok er det som regel ikkje like enkelt å lade når du treng det.  Prøv Alta-Kirkenes.  Det området er nesten utilgjengeleg for ein Tesla i dag, med mindre du køyrer lange omvegar og tek deg god tid.  Det er klårt at desse må prioriterast framfor fortetting der det allereie er god dekning for gjennomfart og svært godt ladetilbod generelt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA