Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Forskrifter som berører endring av batterikjemi

Startet av Caspar, torsdag 30. desember 2010, klokken 20:41

« forrige - neste »

Caspar

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10027797

Er dette omtalt andre steder på forumet ? eller er det jeg som misforstår her. Er det meningen at noen skal ta på seg ansvaret for å kalle inn 10 år gamle biler og gjøre noen utbedringer ? og hvem skal ha ansvaret for dette etter x antall konkurser ?
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Hans Håvard Kvisle

Tror det er mye surr i media, jeg.

Uheldig vanninntrenging under ekstremforhold gjør at bremseassistenten kan bli kobla ut. Dvs at du fortsatt har bremser, men du må trykke hardere på pedalen.
Dette gjelder den siste modellen av Think, produsert fram til over sommeren 2010. Etter dette er feilen utbedret i produksjonen og oppgraderingsprogram igangsatt. Dette er hva vi har fått informasjon om.

Du har helt rett. Ingen tar ansvar for de gamle Thinkene produsert 2000-2003.
Dagens Think-selskap har intet juridisk ansvar da det er konkurs(er) imellom, men de har beholdt merkevarenavnet. Skulle noen ha hatt ansvaret, burde det vært Ford som eide Think i denne perioden. Men de har også klart å konstruere en avstand til ansvaret sitt.
St.Hanshaugen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA