Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Batteri/drivlinjefordeling ved bestilling Q3 15

Startet av storform, fredag 31. juli 2015, klokken 10:56

« forrige - neste »

Line

Jeg tenkte at jeg skulle nevne at når jeg prøve kjørte i fjor, så måtte jeg ha med en Tesla ansatt.
Prøvekjørte en gang til, da sammen med min far, og da trengte jeg ingen Tesla ansatt.
Så de ser nok litt ann hvem som skal demo kjøre.

Asarin

Sitat fra: Line på torsdag 25. juni 2015, klokken 10:09
Jeg tenkte at jeg skulle nevne at når jeg prøve kjørte i fjor, så måtte jeg ha med en Tesla ansatt.
Prøvekjørte en gang til, da sammen med min far, og da trengte jeg ingen Tesla ansatt.
Så de ser nok litt ann hvem som skal demo kjøre.

Prøvekjørte to ganger før jeg kjøpte min, første gangen måtte jeg ikke vise førerkort eller signere noe som helst - fikk bare nøkkelen rett i hånda. Andre gang måtte jeg signere, men sjekket forstatt ikke førerkort.


Over til trådstarter: riper er så vanskelig når du bare har fått de beskrevet. Har sett flere eksempler på hvite riper som folk har polert bort, så er ikke nødvendigvis "gjennom hele lakken" - kanskje bare klarlakken som farger seg når det ripes? Om du regner med 3-7000 for å fikse ripene på microlakk, er det fortsatt gunstig pris du får?
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

K

Om ripene er grunn til å revurdere kjøpsplanene kommer jo bare an på hvor godt tilbudet er, i kroner og øre. Hvis du deler spec og pris på bilen, så vil du sikkert få flere konkrete anbefalinger.

storform

Hei!

Takker for alle svar! Har nå kjøpt bilen og betalt inn depositumet på 15000. Henter den selv i Drammen. Fikk bilder av ripene. To ubetydelige og én som gikk gjennom lakken. Ikke så lang (5-7 cm), men tydelig. Denne siste ripen aksepterte Tesla å reparere. Da ble det kjøp, gitt. Bilen ble produsert etter gammel prisbok (grunnpris på 523.000 før noen tilvalg) og registrert i mars 2015. Har den nye Midnight grey metallic lakken, men er ganske basic. Ikke noe særlig ekstra utstyr/pakker, men sikkert bra nok for meg. Fikk en prisreduksjon på drøyt 72.000.

Gleder meg!
Kia Soul EV Exclusive, caribbean blue - 2015. SOLGT
Tesla Model S85, midnight silver - 2015. SOLGT
Tesla Model 3, RWD, midnight silver - 2019

lurium


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA