Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Lading i eller rundt venezia

Startet av ctr46, onsdag 22. juli 2015, klokken 16:32

« forrige - neste »

iCar

Sitat fra: Muffinman på tirsdag 16. juni 2015, klokken 22:22
Hmm, var en her inne som hevdet at han nylig hadde betalt rundt 4900. Skulle ikke forundre meg om prisendringer ikke skjer samtidig i alle avdelingene egentlig.

Kan det hende fyren sa prisen for UMC + rød og/eller blå kontakt tilsammen?
Model S 75D Pearl White - Levert 16.06.17
Model ≡ LR Midnight Silver - Levert 23.02.19
Mercedes-Benz EQ C - Reservert 13.09.17
Kjører 100% elektrisk

Muffinman

Ikke umulig, da stemmer jo summen noenlunde.

ctr46

Sitat fra: Cookie Monster på onsdag 17. juni 2015, klokken 10:29
Jeg betalte 3,152  + moms så 3940,- for 1.5 måned siden. Rart det er så mye forskjellige priser folk får oppgitt.

Hvor var det du betalte dette?
85D

Dennis

Det var hos Tesla Drammen. Men som nevnt over er den prisen uten adapter ja.

Tyldums

det er det samme jeg betalte for ei uke siden. Tesla Stavanger

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Da jeg fikk min 85D utlevert 30. mars i år betalte jeg 4.925,25 for selve ekstra UMC'en og for tilleggsadaptere var prisen 750 kr per adapter (rød/blå/schucko) inkl mva.

Eta ennet alternativ er dette fra Kirkebø:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,15683.0.html


Finnøy (Arne Johan Larsen)

Har måtte bytte en UMC som fulgte med bilen for ca 1 mnd siden. Begynte å lyse rødt før jeg koplet til bilen. Kabelen hang permanent på veggen hjemme, hadde en ekstra kabel som bare lå i bilen.
Måtte inn på verkstedet der de testet ca 20-30 min før konklusjonen ble den samme og jeg fikk en ny.

Den andre UMC'en som har ligget i bilen har begynte å lyse rødt på en del offentlige ladestolper, først trodde jeg det bare gjaldt enkelte stedet. Nå gjør den det hele tiden og jeg må ta turen innom verkstedet igjen.

Første kabel var utsatt for regn der den permanent var ute, men andre kabalen har alltid vært under tak/ i bil så dettehjar ingenting med vær å gjøre.

Heldigvis hatt en brukbar ekstra kabel hele tiden; akkurat med tanke på at dette kunne hende.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA