Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ladeeffekt på 60kW batteri

Startet av kodalse, onsdag 15. juli 2015, klokken 23:53

« forrige - neste »

kodalse

http://www.tu.no/industri/2015/06/10/volvo--om-10-ar-er-det-slutt-for-dieselmotoren-i-byene

Det rører seg med meninger. Om 10 år ser vi da kanskje også langtransport over på Hybride løsninger og større satsning på tog?
Trondheim
HAIBIKE Sduro HardNine 4.0 - 2017, Model 3 RN107XXXXXX, Nissan Leaf 2012 - Webasto bensinvarmer 2015, Saxo 97 Li batteri  - 2013, Ecoride elsykkel    - 2012

Thomas Parsli

SitatDerimot har Agnevall liten tro på hydrogen som kilde til strøm. Han mener batterier er fremtiden. Han har heller ikke stor tro på gassbusser.

– Fremtiden er elektrisk, sier han.

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

stefse

Håper det, er dritt lei av dieseleksosen.

Gjerne forby vedfyring i samme slengen. Totalt unødvendig, men det var nå min mening.
Tesla Model3
VW eGolf - solgt


bno

Sitat fra: stefse på torsdag 11. juni 2015, klokken 00:26
Håper det, er dritt lei av dieseleksosen.

Gjerne forby vedfyring i samme slengen. Totalt unødvendig, men det var nå min mening.
+1
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA