Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Dokumentasjon ved registrering, P106

Startet av elektrolux, mandag 02. november 2009, klokken 12:57

« forrige - neste »

elektrolux

V 3.10 kan stilles inn av bruker for opp til 4 spenningssensorer, og for mellom 2 til 12 blokker pr. sensor. Igjen innstillbar av bruker.

Høyeste og laveste snittspenning på aktuell sensor vises da sammen med totalspenning og strøm på displayet for batteriovervåkning. Kjøreinformasjonen forblir uendret med visning av batteristrøm, batterispenning, forbrukt Ahr, og temperatur.

Det betyr at Robometeret nå er klar for bruk på Partner / Berlingo, samt enhver konfigurasjon av Think. Det være seg måling av alle 3 fyllerekkene med 3 sensorer, 20 blokkers ombygging, eller 21 blokkers ombygging. Desverre betyr max 12 blokker / sensor at bruk på Renault Clio medfører "midtpunkt" inne i bakre kassen.

"Road"-Testing ved bruk av mer enn 2 sensorer gjenstår i skrivende stund.

Den universale plattformen V 3.10 er bygget på, åpner også for bruk på Blybiler. Spenningsensorene er begrenset til 100V/ sensor, og noe justering av alarmgrenser kan vise seg nødvendig, men muligheten er som sagt nå tilstedet.

Versjon 3.10 er prissatt til 350 Euro inkludert 3 spenningsensorer med tilegg/fradrag av 35 Euro/spenningsensor. Basisversjonen V 2.10 beregnet på Saxo/P106 fortsetter som V 2.11 med noe forbedret språk og samme pris som før, nemlig 300 Euro inkl. 2 spenningsensorer.

Begge versjonene har i tillegg 1 temperatursensor og en strømsensor.




Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Elmo

Jeg er klar for å teste i min Partner, hvis du har et sett å avse.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA