Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladeløsning for Tesla + Leaf

Startet av fredsjo, onsdag 01. april 2015, klokken 09:45

« forrige - neste »

fredsjo

2014 Nissan Leaf Tekna
2018 Tesla Model X 75kw
Innehaver av https://skadedyr.net og https://sprengkiler.no

MHLD

Jag använde typ ett "rör" med invändig diameter av knappt 5 mm (om jag kommer ihåg rätt). Det passar över munstycket och då kan man justera det genom att vinkla röret.

fws

Da har verkstedet justert vindusspylerne, og det ble en helt annen verden!
Nissan Leaf Acenta
Norsk
Levert oktober 2013

trondi

Måtte du ta dette på egen kappe, eller fikk du det dekket?
Sørlending nylig konvertert til elbiltrenden med foreløpig rekkevidde angst for våre vanlige 6-8 Oslo-Kristiansand turer i året.

USA import Nissan Leaf 2012. 34000km
Charge Amps 16A.
87% SOH

fws

Sitat fra: trondemor på mandag 23. mars 2015, klokken 13:41
Måtte du ta dette på egen kappe, eller fikk du det dekket?

Jeg har ikke betalt noe for den jobben. Tror ikke det er store jobben å justere dem. Men bilen var inne for å fikse andre ting (garanti), så de ordnet dette i tillegg.
Nissan Leaf Acenta
Norsk
Levert oktober 2013

Leon

Har et felt midt på vinduet som ikke lar rengjøre uten å gjøre det manuelt, selv om jeg bruker aldri så mye spylervæske. Det meste stoppes av viskeren, og strålen når heller ikke høyt nok opp til å rengjøre toppen av viskerfeltet.

Ba om en justering av spylerdysene sist jeg har var innom BNH Rud. Har ikke sett antydning til endring etter at bilen ble hentet, selv om de sa dysene hadde blitt justert. Gjetter at de bare ga blaffen...

Nevnte også for dem at flere har hatt god erfaring med å bytte til Juke-dyser, men fikk da til svar at det kunne de ikke gjøre på grunn av at garantien tilsa at de måtte bruke originaldeler...  ::)
Nissan EuroLeaf 2013 Tekna

JBS


Nevnte også for dem at flere har hatt god erfaring med å bytte til Juke-dyser, men fikk da til svar at det kunne de ikke gjøre på grunn av at garantien tilsa at de måtte bruke originaldeler...  ::)
[/quote]

Men det er jo det som er problemet !!!!
DER ER NETOP IKKE GARANTI PÅ ORIGINAL DYSER...!

Derfor er det en FED løgn at komme med.
Jeg synes at Nissan SKAL tvinges til at æde de dyser.
Problemet her i Danmark, er at der simpelthen ikke er solgt nok til at lave en samlet klage MOD Nissan.
Dette gælder også Carwing, det er at for ringe, igen pisser Nissan os op af ryggen.

Til gengæld kan I Nordmænd gøre en forskel ved at gå samlet til norsk elbil forening og få hjælp.
Nissan bør indse at hvis de ikke snart gør noget ved deres problemer VIL folk skifte bilmærke..!

Undskyld den lidt hårde tone, men jeg er træt af Nissan og deres laaaange historie om hvorfor Carwings ikke virker i dag og i morgen og i overmorgen, service skal koste 3gange normalt osv.
Bilen er dejlig, men SERVICE FINDES IKKE.!
TEKNA Nov. 2012, købt som Demo bil Aug. 2013, 2000Km.
Mini-El 1986, ombygget til model City Cabriolet i 2012.
Mini-El 1988, under ombygning til model City Tanga.

skysurfer

2019 Tesla Model 3 LR AWD med HW3, Homelink og Voldermort ;)
2016 Leaf Tekna 6,6Kw med OVMS
2015 Leaf Tekna 6,6 Solgt
2014 Leaf Tekna 6,6 Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA