Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Outlander PHEV SMS Remote - Tips fra Bruker m fungerede Huawei Y360

Startet av Powerflux, torsdag 17. desember 2015, klokken 19:42

« forrige - neste »

nr1rayner

Husk at det var så lang venteliste på Tesla og at det var så "hot" at folk investerte i å kjøpe, for så å selge de ;)
Bruktmarkedet var altså høyere priset enn nymarkedet i starten.
Hva var nyprisen igjen, 600'+? Ser -13/-14 modellene ligger på finn fra 500' og opp.
Normalt prisfall er vel sånn ca 20% i det du setter navnet ditt på kontrakten og videre ca +/-10% tap pr.år. Så jeg kan ikke helt se det store pristapet på TMS..

Håper at det om 2-4 år har kommet flere modeller med 25 mil+ reell rekkevidde. Noe som skulle drive prisene ned. Men da er jo teknologien utprøvd og hysteriet om at "du må jo bytte batteri hvert 2.år eller etter 100.000 km" lagt seg. Så da tar nok mange av dagens skeptikere helomvending  8)
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA