Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Prisutvikling Model S

Startet av sybo, lørdag 10. oktober 2015, klokken 09:35

« forrige - neste »

sybo

Endelig var bilen på plass. SUPER fornøyd så langt :D
For en oppgradering fra iOn dette er. HÆRLIG hehe.

Har også fått registrert bilen i appen, men jeg får enda beskjed når jeg logger inn at ingen bil er knyttet til kontoen.
På nettsiden står det at jeg skal få en mail når prosessen er ferdig. Noen som vet hvor lang tid dette skal ta?
er på rundt 24 timer nå.

rune4795

Jeg fikk bilen min 1 sept. og registrerte meg som bruker på car-net.volkswagen.com dagen etterpå. På nettsiden står det "Ditt kjøretøy er blitt lagt til. Vennligst kontroller din e-post. Du får en melding fra oss når prosessen er avsluttet." Ingen mail har kommet til nå, har også sjekket spamfilter men ingen ting der. Når jeg spurte Møller i Tønsberg svarte de at dette har de ikke kontroll på, jeg måtte vente på mail.

Er det andre som opplever så lange svartider, er det noe som kan gjøres?

Fattigmann

Må være noe feil, tok 20 min når jeg registrerte meg.

tutti

I fjor høst så mener jeg det gikk ganske fort her også.

El-folkevogn

Eg fekk epost, og Car-Net fungerte umiddelbart etter registrering (27.08.15)
e-Golf aug.2015
Sharan 4Motion 2006
X-Trail 2003

sybo


hottentott33

Sitat fra: sybo på torsdag 10. september 2015, klokken 10:28

Har også fått registrert bilen i appen, men jeg får enda beskjed når jeg logger inn at ingen bil er knyttet til kontoen.
På nettsiden står det at jeg skal få en mail når prosessen er ferdig. Noen som vet hvor lang tid dette skal ta?
er på rundt 24 timer nå.


Jeg hadde samme problem, og det var også snakk om et døgn eller to for min del før det kom mail. Men du skriver at problemet er om du logger inn via app. Har du prøvd å logge deg inn igjen på web? For mitt vedkommende smalt alt på plass da, også fikk jeg en mail en dag eller to etter dette, men da hadde jeg allerede hatt alt i drift i et par dager.
Men ikke sikkert at det er helt samme problem hos deg, men ville uansett prøvd å logge inn på nytt via web.
Evt kan du jo prøve å legge bilen til enda en gang, i tilfelle det er noe som skulle ha skjært seg.
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

sybo

Jeg prata med Gumpes Auto Kristiansand der jeg kjøpte bilen nå, og de sa det kunne ta opp til 1 uke før det ble registrert.
Så du burde jo i hvertfall ha fått din ferdig Rune. Jeg får vente til onsdag før jeg ringer dem igjen.

Han mente at det kunne være mange som nå registrerte hehe. At det derfor tok tid.

rune4795

Jeg har kun forsøkt å opprette via web, benytter Windows Phone og pr i dag finnes det ikke noe app. Jeg skal forsøke å legge inn appen på Ipaden for å se om det skjer noe da. Ellers var det et godt tips å prøve å legge inn bilen på nytt, kanskje det funker.

sybo

På min app på iPhonen får jeg melding om at ingen bil er tilknyttet kontoen. Regner med du får det samme om du gjør det på iPaden.

jeg forsøkte legge inn bilen på nytt, altså da som kjøretøy nummer 2. Da får jeg melding om at en feil oppstod.
Ingen mer forklaring en det.

sybo

Jeg har sendt løsningen på PM til Rune, men legger den ut her å.
Jeg sendte mail til kundehenvendelser@moller.no.
Det gikk noen timer så fikk jeg svar:

Din konto har låst seg og må slettes manuelt. Vi må 
be deg utføre følgende handling.       

Fikk en liste med en epost, nytt passord og pinkode som jeg måtte endre.
Etter dette så kunne jeg lage en ny konto. Gikk bare et par minutter så var alt ok.

rune4795


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA