Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hjemmelader

Startet av KristianTS, mandag 01. august 2016, klokken 10:32

« forrige - neste »

KristianTS

Har hatt bilen inne for å fikse problemer med styreenheter minst 5 ganger. Feil, oppsøke verksted står i display ved oppstart. Ingen detaljer å lese... meldinger uten utdypende info slettes ifølge mercedes etter 8dager (oppsøk verksted står fortsatt). Bilen kan kjøres, har ikke merket noen funksjoner som ikke virker når feilmelding er tilstede.
Har vært alt fra kommunikasjonsproblemer mellom Tesla og Mercedes, til løst kabelfeste i følge  verkstedet... I tillegg har jeg fått byttet drivaksling og hjullager på begge sider foran.
Får ihvertfall leiebil/lånebil på BOS sin regning hver gang bilen er inne, men begynner å bli litt lei av disse ekstra verkstedsbesøkene...

Noen andre som får oppsøke verksted meldinger?

rsomby

Hvis det er snakk om å utbedre den eksakt samme feilen mer enn 2 ganger så kan du vurdere å ta opp kjøpsloven med dem og spørre om relevering eller heving av kjøp. Ingen enkel prosess, men du får det om du har et legitimt krav.

elmil

Har bilen på verksted nå med feilmelding "Fejl Opsøg værksted", (altså på Dansk  :) )
Jeg er stort sett godt fornøyd med bilen etter kjørte 16 000 km men den har hatt litt mange feil som jeg håper er barnesykdommer.
Programoppdateringer, Byttet ombord-laderen, feil på tank/ladelokk som ikke ville lukke ordentlig, og ladekontakten som ikke låser seg uten litt ekstra trykk på støpselet.
Har fått rask og god service og alle feil er rettet uten problemer.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA