Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Elbil på vinterføre

Startet av Vicon, søndag 11. januar 2015, klokken 11:15

« forrige - neste »

Vicon

noen som har kjøpt lader fra EV-institutt? Har kjøpt en 16 amp som virket en uke og har sent den i retur Er det kvalitet? På forhan takk eller er det andre merker. Var også i Klostergarasjen der var det en annen type kontakt til Nissan.
Ev 200 vare

mrexplode

Hei,

Jeg har lader fra EV-ins. Nissan låst til 16A, blitt brukt aktivt  hver dag i 7mnd.

Åpnet den opp for å titte på elektronikken, ikke så veldig imponert over vanntetting. Min står ute, tørt , og semi fastmontert.



Trafikkbestyrer

Hørt andre har hatt problemer med denne kabelen.
Selv kjøpte jeg charge amp sin kabel, pga at de på forumet her har hatt veldig lite tull med de...
Jeg er av den typen at jeg kjøper heller dyrt som funker, enn billig med en kabel som ikke funker da du virkelig trenger å lade.

jj44nn

har en fast 16A, er fornøyd med produktet og service.
den første måtte jeg levere tilbake etter en måned da ledningen til kladden var litt løs, fikk returetikett fra ev-institute og fikk en ny relativt fort. har nå brukt den nye aktivt i 4 måneder uten problemer.

Oslo/Lørenskog
Nissan Leaf Acenta - BNH Lillestrøm Mai 2014
Opel Ampera~E - Bestilt 11/04-16 - Produsert nei - anslått leveringsdato 2018

Lars-bgo

Jeg har en 16a som er i bruk hver dag, ikke noen problemer.(tørr garasje.)
Tesla S85, Leaf - solgt , i3 - solgt, B electric

Mippen

Du må ha type 1 til type 2 kabel for å lade på klostergarasjen. Trenger ikke noe elektronikk i denne. Kjøp charge amps hvis du skal lade på 16a med vanlig stikk.
Fremtiden er elektrisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA