Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: S85D kjøpere, status på bestilling + diverse info

Startet av jj44nn, onsdag 28. januar 2015, klokken 11:49

« forrige - neste »

jj44nn

Dilemma, hvilken jeg burde jeg gå for?

EVSelect justerbare kladdløse eller Charge-Amp sin versjon Spark?

EVSelect justerbare kladdløse type 1 ladekabler:
Vi tilbyr 16A og 32A ladekabler uten kladd og med type 1 pistol fra EVSelect. Disse har 6,5 meter lang kabel direkte til Schuko stikk eller til 5 pins 400V 32 A Cee stikk. Rele og styrekort er bygget inn i ladepistolen. På 32A versjonen er strømforsyningen bygget inn i Cee støpselet. Skal 32A versjonen brukes på blå Cee bygger vi overgang for 300 kr.
Ladestyrken er satt til 16A / 32A men justeres enkelt i 1A trinn mellom 6A og 16A på 16A versjonen og mellom 6A og 32A i 2 A trinn på 32A versjonen ved å trykke og holde inne utløserhåndtaket og telle røde blink. Kablene leveres nå i V3 versjon med minne som husker innstillt ladestyrke.

Oslo/Lørenskog
Nissan Leaf Acenta - BNH Lillestrøm Mai 2014
Opel Ampera~E - Bestilt 11/04-16 - Produsert nei - anslått leveringsdato 2018

Gliderman

Charge Amp uten tvil. Ref http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,18894.msg309130.html#msg309130
Har akkurat kjøpt Charge Amp selv fra Grønne Mil og den både ser kul ut og virker bra så langt.

MVH
Svein Erik
Endelig eksosfri!
Opel Ampera-e 2017
Hyundai ioniq Electric 2017
Har hatt Think Classic

emil

Charge-Amps!
Har selv 14 måneder og over 500 problemfrie ladinger med min.

E_S

Kjøpte Charge-Amps med min bil. Har fungert prikkfritt til nå. Alle komponenter - både "håndtaket", kabel og støpsel virker som det er av førsteklasses kvalitet. Anbefales!
2020 Tesla Model 3 Performance
+ en veteranbil og to gamle fossilbiler (som skal selges)

ingolfzp

Har brukt min EVselect i 4-5 mnd. uten noen problemer. Leaf 2012.

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Har selv brukt Charge-Amps i over to år og er veldig godt fornøyd.
EVSelect har vært kortere tid på markedet og dermed er det mindre erfaring, men på papiret ser EVSelevt ut til å være spennende med 1A justeringer på 16Autgaven.
Litt mer tungvint med 32A utgaven og telle blink, men det er vel begrenset med 32A alternativer for de som har 6,6kWh lader og tilgang på industrikontakt.

Justerbare, kladdløse kabler er mitt #1 tilbehør for biler i Leaf/Soul/Evalia kategori.


elektrolux

32A versjonen går i 2A trinn, så "kun" 16 blink som skal telles.

Har selv begynt å selge Charge-Amp da EVSelect ikke klarer å dekke etterspørselen.

Med pågående priskrig på Charge-Amp kabler ville valget mitt vært en slik kabel. Vi selger nå Charge-Amp kabler i prisklassen kr 4200-5295.-
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Marius Engel


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA