Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Noen som har erfaring med "Moab" weekender bag?

Startet av Mippen, søndag 30. november 2014, klokken 21:50

« forrige - neste »

elektrolux

Vi bygger vanligvis 100-120 km rekkevidde til ca 80000 kr. Har også bygget 200+ km rekkevidde der delene alene kom på 100 000 kr.

Neste ombygging blir nok en mellomting med 150+ km rekkevidde.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Powerflux

Sitat fra: elektrolux på onsdag 03. desember 2014, klokken 13:38
Vi bygger vanligvis 100-120 km rekkevidde til ca 80000 kr.
Hvem i himmelens navn vil ha en Think når man for et par 50-øringer mer kan få en trilling :o
Japan Leaf, levert juni 2013.
137000 km. 1 bar forsvunnet.
Tesla S70D Facelift, levert juni 2016.
52000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
13000 km.

elektrolux

Godt spørsmål, men så er det mange som like eldre biler selv om disse kan koste mye mer enn en ny bil.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Powerflux

Sitat fra: elektrolux på onsdag 03. desember 2014, klokken 16:32
Godt spørsmål, men så er det mange som like eldre biler selv om disse kan koste mye mer enn en ny bil.
Hehe, jeg kan skjønne det hvis man har noe kult som en gammel Alfa, 911 eller noe sånt men en vanskapning som Think som ser ut som noe Helsedirektoratet har bestilt utifra lov om universell utforming blir litt pussig!!

Men.......hver sin lyst ;D
Japan Leaf, levert juni 2013.
137000 km. 1 bar forsvunnet.
Tesla S70D Facelift, levert juni 2016.
52000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
13000 km.

elektrolux

Hver sin smak, men Classic Think er vakker i all sin enkelhet.

Få, eller ingen samlerbiler kan by på samme kjøreglede, driftsikkerhet, og økonomi som den.

Har vært gjennom Porsche 911, Lancia Delta Integrale, Renault Turbo, etc ,etc, og savner dem ikke.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Mippen

Spørsmål. Hva koster det å bytte batteri på en think? Siste generasjon med zebra.
Fremtiden er elektrisk.

elektrolux

Vil tippe rundt 80000. Mer enn bilens verdi.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Mippen

Ok. Fant en i nærheten med defekt pakke men de skulle ha 25k for den. Finner ikke ok think til grei pris. Syns ikke prisen på de beste think bilene ligger nært opp under en pent brukt trilling.
Fremtiden er elektrisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA