Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: BMW i remote app - tips og råd

Startet av Lars C. Krogenæs, søndag 06. april 2014, klokken 20:00

« forrige - neste »

Radiobil1

Finnes det noe nasjonale tekniske standarder de som setter opp ladestasjoner skal følge, eller kan man sette opp hva man vil?
2015 e-up!, 85 000 km  -  2018 e-golf, 22 000 km

hma

#16
Ladestasjonen til Vesterålen bil på Sortland har type2 (fast kabel) som støtter 63A (43kW til Zoe).
Den bør inn i oversikten.
- Toyota Rav4 EV 2000 NiMH (06/2010), Tesla Model S75D (12/2018)
   (tidligere: Think Classic 2000 NiCd (06/2009-05/2012) - Think City 2010 Zebra (03/2012-10/2012) - Think City 2009 Zebra (05/2012-05/2014)  - Tesla Model S 2014 (06/2014-09/2017) - Nissan Leaf 2018 LE 40kWh (04/2018-12/2018) )
- Trondheim (Trøndelag Elbilforening 02/2012-04/2014)
- Ariens AMP 24 to-trinns snøfreser 48V litium 52,5Ahr (10/2012) - Bosch Rotaks 43 Li-Ion gressklipp

Rav4_EV

Det finnes ihvertfall internasjonale standarder som bør følges.

Det hjelper lite når sivilingeniører kobler dette opp som de selv ønsker og biler blir ødelagt.
Arne Magnus Berge 90608080
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion
Daglig leder hos Euromatic AS folkeladeren.no

Flips

Mange godkjente søknader for nye 43 kW ladepunkt :)

Radiobil1

Var ikke så mange på Sørlandet gitt!!
Agder energi må gi gass!
2015 e-up!, 85 000 km  -  2018 e-golf, 22 000 km

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA