Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Forsikring på Tesla Model S

Startet av Lynvingen, fredag 23. august 2013, klokken 09:36

« forrige - neste »

elektrolux

Passe sløkt å ikke legge på verdien av Robometeret. Likevel bra for deg som selger, da eventuelle feil ikke blir oppdaget før "angrefristen" har gått ut.

Og siden du har anbefalt å beholdet Robometeret, kan ikke selger påberope seg noe.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Lynvingen

Jeg er selvsagt helt enig Elektrolux. Utfordringen er at man konkurrerer med andre biler på finn.no uten Robometer, og så lenge "hvermannsen" ikke forstår verdien av overvåkningen (det var ihvertfall min erfaring) så handler det i bunn og grunn om priskonkurranse. Husk, tilnærmet alle selgere av PSA hevder at batteriene er i utmerket stand. Jeg opplever at kjøperne stort sett stoler på det, at jeg kunne dokumentere det i form av overvåkning så ut til å ha mindre betydning. Så må jeg legge til at potensielle kjøpere i denne prisklassen antagelig også teller pengene ekstra nøye, men det er en personlig betraktning.

Citroen C-Zero 2012, 20 000 km

Tidl:
P106 - 1998 mod, 60 000km.
Robometer og nyoverhalt batteripakke.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA