Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Brukermanual?

Startet av xoop, onsdag 26. februar 2014, klokken 14:28

« forrige - neste »

Mhal

Sitat fra: Birger på torsdag 20. februar 2014, klokken 22:37
Sitat fra: Mhal på tirsdag 18. februar 2014, klokken 10:11
Ja då vil eg nesten gi Spetalen rett i att Tesla er ein bil for sære rikinger. Kommer ikke til å skje med min bil.

Hæ?

Riktig. Diskussjonen gikk i om det var greit å forvente at Tesla hentet bilen med flatbead bil for å ta den med til service fremfor å levere selv.

El Tempo Gigante

Vil også nytte anledningen til å skryte av service fra Tesla Stavanger. To uker etter levering sluttet dørhåndtakene å komme ut på førersiden. Lite kult da biltur var på trappene. Tesla svingte seg imidlertid rundt og sendte Ranger opp for å fikse (bor på Karmøy). Da han ikke fikk løst det med delene han hadde med, kom de opp med lånebil og tok vår bil til Stavanger. Neste dag fikk jeg vår tilbake, vasket utvendig og innvendig. Alle jeg var i kontakt med var både hyggelige og hjelpsomme.
Dette lover bra! Skal tåle noen feil, så lenge de blir fikset så smertefritt

sisc1337

Sitat fra: El Tempo Gigante på onsdag 05. mars 2014, klokken 18:28
Vil også nytte anledningen til å skryte av service fra Tesla Stavanger. To uker etter levering sluttet dørhåndtakene å komme ut på førersiden. Lite kult da biltur var på trappene. Tesla svingte seg imidlertid rundt og sendte Ranger opp for å fikse (bor på Karmøy). Da han ikke fikk løst det med delene han hadde med, kom de opp med lånebil og tok vår bil til Stavanger. Neste dag fikk jeg vår tilbake, vasket utvendig og innvendig. Alle jeg var i kontakt med var både hyggelige og hjelpsomme.
Dette lover bra! Skal tåle noen feil, så lenge de blir fikset så smertefritt

Signerte du ranger avtalen da du kjøpte bilen? Jeg er litt usikker på om jeg skal ta denne eller ikke. Jeg bor i Haugesund, men er ifra Stavanger og har familie der. Så bør ikke være noe problem for meg å kjøre ned dit om det skulle være nødvendig og få stell "ifra hu mor" mens jeg venter:P
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

xoop

Nok en gang fantastisk service. Var innom med bilen i dag for å få lagt om til sommerdekk. Igjen blir jeg møtt med skinnende ren bil både inni og utpå når jeg kommer for å hente. De gjør det vanskelig for meg å velge et annet bilmerke i fremtiden  ;).
Hvit P85, P19432

El Tempo Gigante

Hei Sisc1337, bestilte rangeravtale og angrer ikke. Har ingen kjære mor på Forus  :P

satheesh.net

Er i Stavanger til i morgen før vi kjører tilbake til Oslo. Tenkte jeg skulle sjekke "forholdene" hos Tesla Stavanger og var nettopp innom en liten tur. Første reaksjon var at de var veldig hyggelige og imøtekommende (spesielt en fra Danmark).

Jeg skal ha service på bilen om et par uker på Skøyen, bare litt småpirk. Blant annet har det ene lokket til takfestet på førersiden blitt ødelagt og må byttes. Spurte de om hadde en slik på lager og om de kunne få montert den på plass. "Ingen problem, vi fikser det." Tok et par minutter og en amerikansk servicemedarbeider ordnet opp. Sjekket lufttrykk og bolter (*why not*), samt tilbud om oppgradering til v5.9. Sistnevnte hadde jeg allerede foretatt meg, så det var ingen poeng å gjennomføre. (De dobbeltsjekket at det faktisk var siste versjon av 5.9 også.) God og rask service!

Fortalte dansken at jeg skal på tur til Sverige og Danmark om et par dager (ref.: Påsketur - Sverige - Danmark - Norge), og spurte om hvor jeg kunne anskaffe en slik "dansk-schuko-adapter". "En slik en? (*viser stolt frem en adapter*) Ta denne du - god tur!". Takket og bukket pent (lettere sjokkert)!

Både dansken og lagersjefen (tror jeg han var) fortalte at hvis jeg var på disse kanter i tide og utide, så kunne jeg alltids ta både service og annet besøk hos dem istedenfor Skøyen - hvis jeg ønsket det. (Jeg er i Stavanger et par ganger i uken, men flyr tur/retur til vanlig.) De fortalte at de var veldig opptatt med å ha et godt servicerykte. Korte telefonkøer, besvare eposter (innen 24t), service, etc. Positiv holdning!

De har også en 22 kWh lader med kabel til fri bruk for TMS eiere (gjelder ikke taxi). *liker*

Totalinntrykk: Bestått med glans! ;)

Thor2014

Jeg var også en tur innom for å lade litt i Stavanger.
Snakket med han danske og han var veldig hyggelig og imøtekommende.

Adrian

Hiver meg på og bekrefter det dere andre skriver. Fantastisk service på Sandnes/Stavanger avdelingen. Korte svartider og ingenting er noen gang et problem. Mads (dansken) fortjener masse skryt. Fantastisk kar som jeg håper Tesla tar godt vare på, like godt som han tar vare på kundene.
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

ellholt

Fikk besøk av Mads ( dansken :-) ) fra tesla Sandnes i dag. Han kom med sommerdekkene, ny UMC, og kikket på diverse ting. Utrolig bra service å kjøre fra Sandnes til Kristiansand for å levere dekk :-).
Han skulle også sende meg slik dansk schuko kontakt/adapter.
Nå kan far sette på sommerdekkene :-)
Grønn S85 med alt untatt luftfjæring og Alarm.
Finalized 15/9-2013, in production 9/1-2014, in transit 15/1-2014. Utlevert 27/2-2014 MED elektriske foldbare. speil :-). gamle S`en er solgt, ny S75D perlemorshvit med det meste av utstyr. utlevert 14 juni 2017

Lokführer

Jeg har fått så elendig service av Tesla Stavanger som det er mulig å få. Har fremdeles ikke fått mine sommerhjul etter utallige purringer pr tlf og Mail. Har 4 ganger fått bekreftet at "jeg skal få de i løpet av morgendagen," noe som har gjort at mine planer de dagene har blitt avlyst.
På mandag har vi ikke lov til å kjøre med piggdekk. Jævla tusen takk for den mest elendige servicen jeg har vært ute for.
Hvis Tesla er inne og leser, så har jeg VIN NR P17393.

Makan! Buuuuuu!
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Muffinman

Jøss lokførern, da har nok bilene våre stått etter hverandre på samlebåndet :)

Lokführer

Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

eclipse

Jeg hadde bilen inne til garantireperasjon i Stavanger, skulle fikse dugg i baklykter og lekkasje i venstre trekantvindu bak. Jeg er veldig fornøyd med servicenivået i Tesla Stavanger, ble godt mottatt, fikk lånebil, feil utbedre inkl en del bulletins som skiver på styreoppheng og en bedre intern ladekabel. Bilen var vasket innvendig og utvendig når jeg hentet den. Har ikke hatt dugg i baklykter etter dette.

Men nå er jo ikke fuktighet et tema i Sunny Stavanger lengre [emoji2][emoji16]
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

Muffinman

Sitat fra: Lokführer på lørdag 26. april 2014, klokken 18:13
Har du fått sommerhjulene Muffinman?
Så ikke den før nå. De ble levert med bilen 30. oktober. 21".

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA