Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Fordelen ved å kvitte seg med sin Model S

Startet av Leon, torsdag 13. mars 2014, klokken 21:17

« forrige - neste »

elektrolux

Flott sak som gir lovlig overgang til Schuko.

Godt jobba.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

TB

Flott laga ;D
Men, er den ikkje utsett for regn og fukt?
Lørenskog
Hyundai KONA electric 2019 ( venteliste 2017 - 2019)
Citroen C-Zero 2012 med OVMS - 97 000 km - solgt 2019

Mippen

#17
Jeg har også et spørsmål ang industrikontakt. Vurderer å kjøpe meg en tesla med rødt industrikontakt adapter. 16a 3 fas 400v. Lurer på om jeg kan lade min Nissan Leaf fra denne også hvis jeg får montert en kontakt for dette hjemme.

Vil jeg også kunne lade fortere enn hvis jeg lader på vanlig standard 16a schuko kontakt?
Fremtiden er elektrisk.

Elmo

Sitat fra: Mippen på lørdag 08. mars 2014, klokken 15:13
Jeg har også et spørsmål ang industrikontakt. Vurderer å kjøpe meg en tesla med rødt industrikontakt adapter. 16a 3 fas 400v. Lurer på om jeg kan lade min Nissan Leaf fra denne også hvis jeg får montert en kontakt for dette hjemme.
Vil jeg også kunne lade fortere enn hvis jeg lader på vanlig standard 16a schuko kontakt?

Det kommer anpå om du har enkel eller dobbellader i Leaf'en. De fleste har bare enkel.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA