Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bjørns Model S P85 videoer

Startet av bjorn_2390, torsdag 05. desember 2013, klokken 13:31

« forrige - neste »

Daeedor

Sitat fra: reptil på torsdag 28. november 2013, klokken 10:59
Sitat fra: reptil på torsdag 28. november 2013, klokken 10:57
1. gangs reg 15. August, kjøpt av Autocenteret Bergen (Merkeforhandler). Har varmepumpe og fotbrekk - så dette er std euroleaf fra England

Presisering: På når bilen stoppes, på når den startes. Av når den stoppes, av når den startes

Right  , slik er min 2013 også ...... :)

Balrog

Det enkleste burde jo vært som på teslaen at du permanent velger hard eller soft regen. Så kan de som trenger hjelp til ikke å tråkke hardere på gasspedalen enn en pensjonist i en Toyota Topris legge en søt kattunge under gasspedalen.
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

Kvikken

Vet ikke om det er spesielt for min 2013 Leaf men det virker som den husker at jeg kjørte i Eco forrige gang og når jeg tar den ut av Park er den automatisk i Eco hvis jeg parkerte den i Eco.

reptil


Sitat fra: glennha på fredag 29. november 2013, klokken 19:59
Vet ikke om det er spesielt for min 2013 Leaf men det virker som den husker at jeg kjørte i Eco forrige gang og når jeg tar den ut av Park er den automatisk i Eco hvis jeg parkerte den i Eco.

Er nok slik for alle oss med 2013-modell :)
Svart Leaf Acenta

bjorn_2390

Sitat fra: Ronny på fredag 29. november 2013, klokken 09:24
Alikevel får du det til å høres ut som om du må frem i motorrommet for å skifte en del for å få den i eco ;)
Joda, jeg er enig i at dette ikke er så ille som at det er krig i verden.
Men det blir ikke bedre av at jeg av og til har oppdaget at jeg faktisk kjører i Drive, når jeg trodde jeg kjørte i Eco.

*gliser*
Blå Euro-Leaf (2012)

Jærbuen

Sitat fra: bjorn_2390 på torsdag 28. november 2013, klokken 00:49
Jeg kjører alltid på ECO, bortsett fra når jeg unntaksvis skal dra forbi Teslar og andre  ::)
Jeg irriterer meg over at jeg alltid må innom D (Drive), før jeg får satt bilen i ECO. Hvorfor i all verden har ikke Nissan, i grønn tankegang, valgt ECO som førstevalg?
Anyways: Er det noen sjans i havet til å få endret på dette? Er ikke dette bare en software-greie? Noen som har løsning på dette?

Du kan dra forbi Tesla'er og andre også i ECO, full gass gir like mye pådrag her :)
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD

bjorn_2390

Sitat fra: Jærbuen på søndag 01. desember 2013, klokken 10:02
Du kan dra forbi Tesla'er og andre også i ECO, full gass gir like mye pådrag her :)
Vet det. Men det føles likevel som at det er mer pang med en gang, når man har bilen i D.
Men digger at det bare er å bånne, så sitter'n. Også i ECO. Juhuuu!   ;D ;D
Blå Euro-Leaf (2012)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA