Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva er forskjellen mellom B116 og B111 mhp vedlikeholdslading?

Startet av skaarmartin, mandag 23. juni 2008, klokken 19:36

« forrige - neste »

Lunde

Jeg har ikke fått bil fra TH!NK nei, men lånt av en som står først i køen på ny bil  og som har fått en på lån for å teste bilen. Han er nå på ferie og synes det var et poeng at bilen ble brukt fremfor å stå mens han var borte. Tipper erfaringen med de første håndfull bilene er utslagsgivende for om og når de kjører på for fullt i Aurskog. Jeg kan ikek melde om noen problemer med driftsikkerhet etc. Dog er de som de selv sier ikke helt i mål på noen detaljer og programvare, men det er jo noe som kan oppgrederes underveis  ;)
Hatt TH!NK siden august 2000den første grønne rullet 200 000Km. Juni 2009 kjøpte jeg en ny modell. En sort en med ZEBRA batteri som nå har rullet straks 107 000Km  Har utstyr og utfører vannservice på TH!NK og PSA biler ;-) Har nylig fått TH!NK nummer to med ZEBRA i stallen. Hurtiglading oppskrytt! Hva er bedre enn en fulladet i beredskap :o)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA