Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Skulle få min TMS idag..... Bremseslange defekt?????

Startet av i_expect, torsdag 21. november 2013, klokken 11:00

« forrige - neste »

i_expect

Er det noen som har forsøkt å lade til maks på superhurtigladerne? Jeg både skjønner og vet at det går senere å lade når batteriet nærmer seg maksverdi. Men det stopper vel ikke ladingen ved maks 80-90% eller noe sånt som en del Chademoladere gjør? Og evt hvor lang tid brukte du på å få de siste kilowattene?
Tesla model X (kjøpt 2016) og Leaf (kjøpt 2011) i familien. Ingen med forbrenningsmotor lenger... bortsett fra i traktoren og  i sjekta!

shb

Hadde 86 km igjen på Gol i September, det tok 1 time og 10 minutter til 100%. Laderen leverte bare 3 kW på slutten. Vi skulle til Oslo og prøve og komme oss opp igjen til Gol samme dag, etter stopp på 5 timer i Oppegård. Så da trengte vi 100%. Fordi Salto ikke leverte. Hadde lovet å sende meg Mode 2 kabel, det karte de ikke. Brukte over 3 uker på å levere den, blir ikke flere Salto produkter kjøpt til min Tesla.
Tesla Model S Signatur P85 og Leaf Tekna 2014, blir byttet i en e-Golf med VP.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA