Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Låst ute! omprogrammering av nøkkelen!

Startet av Lynvingen, fredag 18. mai 2012, klokken 11:14

« forrige - neste »

Elmo

Jeg har så langt holdt meg til bilens vannservice program (maintenance charge). Godt bra hittil (bank i bordet).
Kanskje på tide å revurdere . . . . .

Jeg syns det er greit å la det gå over natta og fylle vann på morningen, så da er vel ilmyggo's metode den enkleste.

Hvor lang tid tar det ca fra 80% til 23grader sånn du gjøre det Boogie ?
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

OneMore

#16
Heisan, ikke kjekt med dette !

Som du ser så er det fine alternativer, men jeg hadde holdt meg lokalt om du ikke skal mekke sjøl.
6K for for en test er et steal om det inkluderer ut/inn. Elbilmek har et flott rykte, som andre her.
Uansett så kommer det mer kostnader her.. Sånn e de bare!

Aner ikke om du trenger bilen kjapt, men for å gjøre det totalt komplett forvirret så
kommer ennå et alternativ her:

http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,4757.0.html

Første kit er testet idag, strålende ! Se logg.


-OneMore-
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

Lynvingen

Takk for nyttige tilbakemeldinger fra flere!

Jeg er egentlig bare opptatt av å få dette fikset raskest mulig.
Ønsker egentlig å levere fra meg bilen, betale, og få tilbake en bil som greier 5-6 mil hele året.
Nå er jeg nede på alt fra 1,5 til 4 mil, rett og slett ekstremt ustabilt!

Såvidt jeg har forstått er eneste valg i Oslo-regionen Enviro eller Elbilmek, førstnevnte har jeg ingen erfaring med, men det er vel et høykost-alternativ. Valdemar/Elbilmek er på ferie et par uker, men vil alltid være et alternativ. Det er også aktuelt å sende bilen til andre deler av landet for å få dette fikset dersom dette kan gjøres smertefritt.
Citroen C-Zero 2012, 20 000 km

Tidl:
P106 - 1998 mod, 60 000km.
Robometer og nyoverhalt batteripakke.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA