Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ladekluss med timer og hurtiglading?

Startet av Ellbil, tirsdag 15. oktober 2013, klokken 12:45

« forrige - neste »

elektrolux

Ut fra bildet ser det ut som en 32A kabel.

Men vær oppmerksom på at dette kun er en kabel; for å lade en bil trenges også kommunikasjons enheten.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Griffel

#2
Sitat fra: elektrolux på mandag 07. oktober 2013, klokken 09:12
Ut fra bildet ser det ut som en 32A kabel.

Men vær oppmerksom på at dette kun er en kabel; for å lade en bil trenges også kommunikasjons enheten.
Selger bruker samme bildet på annonsen for 30A og 16A.

For de som hopper på tidliger tråd om egenprodusert ladestasjon, er nok dette et bedre alternativ enn løs plugg og gummikabel fra biltema hvor signalledningene ikke lar seg koble direkte.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

Focus

Jeg tror Leviton er den leverandøren ford benytter. Så det er nok ikke nok med den kabelen du må også ha et av skapene som kommuniserer som elektrolux indikerer.
Stavanger
Buddy 2006 solgt
I-MIEV 2011 solgt
Ford Focus 2013 solgt
Zoe 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA