Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Omtaler/Tester/Bilder/Video - i3

Startet av Karus, torsdag 24. oktober 2013, klokken 00:07

« forrige - neste »

Karus

Nå er er det på tide å få varme i Think'n, Kolben er defekt.
Jeg planlegger å montere en luft dieselvarmer som settes inn i motorrommet og kobles til Thinkens luftinntak via en 60mm varmluftslange. Spørsmålet er hva plasten i luftinntaket tåler av varme. Jeg har fått oppgitt lufttemperatur på 60-70grader fra varmeren.
Er det noen som vet hva plasten tåler av varmluft før det begynner å "smelte"?
På forhånd takk!
Nittedal
Tesla MX 75D med AP2, Juni 2017
Nissan Leaf Tekna Nordic,  Desember 2014.
Kjørt Citroen C-Zero 9000km siden mars 2014, solgt.
Think City 2010 ZEBRA (Juli 2012), PCU Gen-2, tidligere gått i Think Global.
Kondensvann i Gen-2 motor kan være et problem (mangler drenshull). Har nå kjørt problemfritt 16000km etter uhellet i August 2012.

Lynet

Hvorfor ikke bruke vannvarmer? Bruker det selv og den funker kjempebra.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA