Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Avstemming: To vinterpakke or not to vinterpakke, that is the question?!

Startet av vslatten, onsdag 26. juni 2013, klokken 17:26

« forrige - neste »

vslatten

Hei!

Er i ferd med å kjøpe meg min første el-sykkel, og det står mellom BH E-motion Neo Xtrem (motor i baknavet) og BH E-motion Xenion 650 (Bosch-motor i kranken). Er det nokon her som har prøvd begge?

Eg har prøvd ein Neo Cross (hybridversjonen av Xtrem), og den var forsåvidt heilt flott. Men eg skal bruke sykkelen også om vinteren, og ser ein fordel av at ein på syklar med midtmotor kan bytte bakhjulet med eit anna vanleg hjul (kjapt å skifte til/frå piggdekk). Tenker også på det med betre vektfordeling. Eit argument andre vegen er at ein midtmotor slit meir på drivverket. Nokon som har erfaring med om dette utgjer eit problem i praksis? Er det standard framdrev på ein Xenion, slik at dette kan byttast lett ved slitasje? Andre innspel på valget mellom desse to?

Eg kan få prøve ein Xtrem til helga, men Xenion ser det ikkje ut for at eg får prøvd i Trondheim. Denne må i så fall bestillast på nettet. Nokon som veit om andre modellar med Bosch-motoren som ein kan få prøvd i Trondheim?

Citroel

Jeg har også prøvd Neo Cross med motor i baknavet. Ga et godt inntrykk! Brukbart skyv oppover bakkene.
Men midtmotor er nok mye bedre om du skal forsere bratte bakker. Du kan lett holde høyere fart oppover bakkene.
Blir nok midtmotor og Nuvinci harmony navgir neste gang jeg kjøper elsykkel.
F.eks. denne:
http://www.kalkhoff-bikes.com/int/en/models/2013/category/e-bike-8/subcategory/e-urban-11/model/sahel-i360-harmony-1.html

Nuvinci-giret er holdbart, og navgir gjør at man har et kraftigere kjede enn på sykler med utvendig gir. Dermed er belastningen fra motoren et mindre problem.
2014 Leaf Accenta, norsk.
1983 Suzuki GS1100G
1978 Citroën GS Club Break
1969 Citroën ID19

nofuelno

Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

vslatten

Det endte med at eg kjøpte ein BH E-motion Neo Xtrem. Fekk prøvd den i helga, og den overbeviste såpass at eg konkluderte med at den uansett ikkje var noko dårleg kjøp, sjølv om ein sykkel med Bosch midtmotor kanskje er betre på nokre områder.

Håpar likevel å få testa ein slik sykkel i Trondheim, slik at eg har betre beslutningsgrunnlag når el-sykkel nummer to skal kjøpast inn. Er nemleg rimeleg sikker på at det berre er eit tidsspørsmål før frua ønsker seg ein slik også ;-) Alternativt kan ho få overta denne, og så vert det ny på meg.

EV-O

Gjør innledningsvis oppmerksom på at jeg uttaler meg som importør av BH Emotion.
Når det gjelder dreiemoment i Bosch vs Neo-serien fra BH Emotion, er forskjellen relativt liten.
Bosch oppgir nominelt dreiemoment til 40Nm, mens Neo-serien oppgis å yte 39Nm (på bakhjulet)

Bosch midtmotor krever mer "korrekt" girvalg for å gi fullt utbytte av dreiemoment, da motoren her trekker bakhjulet via kjedet, og således får utbytte av girutvekslingen.
Neo-motoren er mindre sensitiv for girvalg.

Noe avhengig av omgivelser, situasjon, er nok vår erfaring av Neo-serien faktisk er raske opp bratte bakker enn den mer berømte Bosch-løsningen.
Vær oppmerksom på at elsykkel-produsentene som bruker Bosch, pålegges å redusere dreiemoment i motoren når den brukes i kombinasjon med Shimano Nexus. (dette er et garantispørsmål)
Med NuVinci 360/Harmony kan motoren brukes med fullt dreiemoment.

Espen (EVObikes

vslatten

Kan støtte opp om at motoren i Xtrem-en, fungerar bra, rimeleg uavhengig av girvalg. Faktisk ganske kjekt, då ein på el-sykkel ofte vert sittande i veldig høge gir, som ein då slepp å passe på å gire ned frå ved stopp. Føler vel strengt tatt at eg så godt som aldri brukar den nederste halvdelen av girskalaen. Men sikkert kjekt å ha den dagen ein går tom for straum :-P

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA