Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Flyer for feilparkerte biler...

Startet av elektrolux, fredag 10. juli 2009, klokken 01:12

« forrige - neste »

elektrolux

Har nå fått positiv tilbakemelding fra høyeste hold i VD som bekrefter at reglene etter 15 sep 2012 tilsier at også Norge i utgangspunktet må godta biler som er godkjent i EU land. Unntaket er om bilene er godkjent med nasjonale unnta, eller miljø eller trafikksikkerhetsmessige forhold tilsier at bilen ikke bør godkjennes i Norge.

Tipper derfor det skal mye til at de nå klarer å nekte min ombygde C1 norske skilt. Miljømessig er den utvilsomt blitt bedre enn sitt bensindrevne opphav, og trafikksikkerheten blir neppe vesentlig verre av at bilen har mistet toppfarten fra 160 km/t til 100 km/t, og har fått myke støtsabsorberende Litium celler der en ukomprimerbar bensinmotor tidligere stod montert. :D 

Blir nå ny runde med ny import, denne gangen fra Tyskland, og visning, og forhåpentligvis kan Kona se fram til en riktig så fin Julepresang.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

19quiz76

Grattis, Robort!
Hva kommer den på i pris ferdig på veien, tror du?
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

elektrolux

Spørs hvordan en regner.

Bilen kostet i utgangspunktet 240 000 NOK. Så har den blitt påkostet mye transport båpde hit og dit, og nå er batteripakken skadet grunnet mye stillstand og må antakelig byttes. Regner en slik kommer bilen lett opp i over 300000 NOK.

Ser en på det slik at bilen kunne blitt solgt i utlander for rundt 40000, og påkostes 60000 før den er klar med ny transport, import og nytt batteri ser det litt bedre ut.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA