Hovedmeny

Kundetilfredshet Model Y kunder

Startet av Ingelin, mandag 23. oktober 2023, klokken 11:36

« forrige - neste »

Ingelin

Hei!
Jeg studerer orgs.psyk, hr og ledelse ved BI. Dette semesteret skriver vi oppgave i metode og innsikt. Jeg har valgt å skrive om kundetilfredshet og hvordan Tesla kan opprettholde/forbedre kundetilfredshenten ved et hurtig økende antall kunder.
I den forbindelse har jeg laget et spørreskjema for å innhente informasjon fra kundene.
Undersøkelsen er helt anonym, den består av 22 spørsmål og tar ikke lang tid.
Jeg hadde satt stor pris på om dere tar dere tid til å svare på undersøkelsen og hjelpe meg med eksamensoppgaven min.

https://nettskjema.no/a/372515

Handyman

#1
Til spørsmålet; "Da du skulle kjøpe ny bil, hvilke andre bilmodeller vurderte du?" så mangler alternativet "Ingen"

Lurer også på om det er snakk om negativ betydning, eller positiv betydning du tenker med spørsmålet; "Hvor stor betydning har deg for det at Tesla åpner ladestasjonene sine for andre bilmerker?
Noen mener det er negativt, andre at det er positivt.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Rosstopher

Som Handyman savner jeg alternativet "Ingen" og kan ikke svare ærlig på undersøkelsen før det tilføyes.

Jeg lurer også på spørsmålet om "Hvilke attributter er viktigst for deg?". Er spørsmålet riktig formulert, eller spør du egentlig hva som var viktig når jeg kjøpte bilen? Hvilke attributter som er viktigst for meg i dag er noe helt annet enn det som var viktigst for med i 2021 når jeg kjøpte bilen. Den gangen var det helt uaktuelt for meg å kjøpe noe annet enn Tesla, altså ladenettverk var viktigst. I dag er ikke det så viktig siden alle har tilgang til de samme laderne.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Klykken

Sitat fra: Rosstopher på mandag 23. oktober 2023, klokken 12:44Jeg lurer også på spørsmålet om "Hvilke attributter er viktigst for deg?"
På denne delen kunne også tallene vært på x-aksen og atributtene på y, slik som på siste attributt-spørsmål som omhandler fornøydhet.

Spørsmålet Hvor mange (unike) ganger har du vært i kontakt med et Tesla servicesenter de siste 12 månedene? mangler alternativet 0/ingen.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA