Få ting på garantien og den "vanlige" gangen på det.

Startet av Vroomvroom, torsdag 18. august 2022, klokken 12:54

« forrige - neste »

Vroomvroom

Har servicetime om ikke lenge, mtp at jeg har opplevd "shudder" under akselerasjon.

Jeg har ikke fått noe bekreftelse annet ett at jeg har time, men har ikke fått noe estimat ?
(har rapport inn vindstøy fra vindu, og et par sensor beskjeder som burde sees på )

Jeg har altså rapport inn 4 problemer
Shudder - Vindstøy/susing - Sensor sikkerhetssystem trenger service beskjed - FWD sier det er hindringer når det ikke er det

Jeg regner jo med alt er på garantien ( bilen er innafor garantitid)? Men burde de ikke informere om det før man evt står der å får den feite fakturaen?
Og vil man ikke få beskjed om man får lånebil?

Er ny på tesla service opplegget ^^

k1

Alt dette bør gå fint under garanti.
Denne "shrudder"-saken har egentlig ikke noen fiks. De kan fikse så den blir bedre ved å bytte noen deler, men den kommer tilbake. Fiks er vel egentlig å ikke akselerere for hardt i annet enn low og very low demper settings. Rett og slett en designsvakhet på bilen.

Ang lånebil, kan det være at du først får beskjed om at de ikke kan gi deg en før dagen før du skal inn... Har jeg selv opplevd mange ganger. Det eneste stedet det ikke har vært ett problem for meg er på Karihaugen/K100.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA