Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kan man lade fra 3-fase 400V 32A og 16A uttak?

Startet av JCBX, fredag 14. september 2012, klokken 19:04

« forrige - neste »

JCBX

komplet P106 elbil med dårlige batterier

lettere adskildt for at sorterer def. batt. fra

orker ikke at fortsætte med disse NiCD

køb hele bilen som delebil eller køb de dele du står og mangler

PM for info ..........

elektrolux

Sitat fra: JCBX på torsdag 23. august 2012, klokken 20:11
Orker ikke at fortsætte med disse NiCD

Luksusproblem?

I Norge sås det fremdeles tvil om vi får lov å forbedre disse flotte bilene med LiFePo batteri, og dermed er "disse NiCd" fremdeles verdifulle.

De er da også til å leve med, men batteriovervåkning er absolutt en fordel, og nesten en betingelse etter bytte av enkeltblokker.

Ellers er jo LiFePo blokkene du har satset på fantastiske.

Kjørte Think Classic'en min 11,6 mil i forgårs  på kun 91,5 Ahr, og kunne fortsatt til 130 km før jeg hadde måttet lade. En P1+6 vi bygde hadde tilsvarende prestasjoner.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Elmo

Sitat fra: elektrolux på fredag 24. august 2012, klokken 07:44
I Norge sås det fremdeles tvil om vi får lov å forbedre disse flotte bilene med LiFePo batteri, og dermed er "disse NiCd" fremdeles verdifulle.
Tvil var mildt sagt - etter informasjonen i Hans sitt siste innlegg om saken :o >:(
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Elba

Kan du fortelle litt mer om bilen ? Årsmodell, km-stand, bra karosseri ? Hvor i landet står bilen ? Pris ?
Du kan eventuelt sende meg en e-post :  terje.mostrom@c2i.net




© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA