Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: OBD-II BT interface med app noe for Leaf?

Startet av elektrolux, onsdag 11. april 2012, klokken 23:25

« forrige - neste »

BauDemo

I would question replacing only a single cell.
Usually in packs like that there is a reason for the cell going bad, and that same reason may have deteriorated other cells in the pack. What is initially visible is only the worst cell - this is the one that makes the halfpack disconnect, but there may be other cells that are not as bad, but still have some reduced capacity or performance.
So you can change one cell just to discover that there is one more, and then one more. Or you can try and test the pack and make inventory of the cells that would need to be replaced.
laddplats? -www.uppladdning.nu
nikometer? - www.evmonitor.info

hma

- Toyota Rav4 EV 2000 NiMH (06/2010), Tesla Model S75D (12/2018)
   (tidligere: Think Classic 2000 NiCd (06/2009-05/2012) - Think City 2010 Zebra (03/2012-10/2012) - Think City 2009 Zebra (05/2012-05/2014)  - Tesla Model S 2014 (06/2014-09/2017) - Nissan Leaf 2018 LE 40kWh (04/2018-12/2018) )
- Trondheim (Trøndelag Elbilforening 02/2012-04/2014)
- Ariens AMP 24 to-trinns snøfreser 48V litium 52,5Ahr (10/2012) - Bosch Rotaks 43 Li-Ion gressklipp

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA