Gamle lykter på biler utlevert desember

Startet av jasken, torsdag 24. desember 2020, klokken 23:31

« forrige - neste »

jasken

Hei!

Tenker bare høre om noen av dere tenker klage på det eller om dere ikke syns det er verdt det?

Tjafsaren

Problemet til dere som ikke har fått er at dere har fått det dere bestilte, og ikke noe lykter som Tesla aldri sa dere skulle få. Ja, det er «urettferdig», men.. dere har fått det dere bestilte om ikke mer.

marcob

Jeg aner ikke engang om jeg har de gamle eller nye lyktene. Sannsynligvis de gamle. Blir i alle fall lyst foran bilen, og ingen som sa at jeg skulle få noen nye lykter. Har bedre ting å bruke energien min på enn å klage på akkurat det i alle fall.

Tore Kjernmoen

Jeg fikk denne bekreftelsen på epost fra Tesla helt i starten av November.
SitatUt ifra chassisnummeret på bilen du har bestilt, så er dette den nye versjonen av Model 3.
Ut fra at jeg på dette tidspunktet ikke var kjent med Tesla sin løpende oppgradering av bilene forventet jeg å få alle oppgraderingene, inkludert de nye lyktene.

Jeg er litt irritert over å ikke ha fått de nye lyktene og å ha gått glipp av en oppgradering med så liten margin.  Hadde jeg blitt informert og fått muligheten ville jeg ventet med levering.  Om jeg kommer til å klage?  Tja, jeg liker ikke å klage men det skader vel ikke å spørre...
2023 Tesla Model Y Long Range, Midnight Cherry Red / Sort
2021 Tesla Model 3 Long Range, Sort / Sort, 3M 1080 Black Rose
99 RR 4.6HSE, 07 RR TDV8, 05 A2 TDi 90, 01 A2 TDi 3L, 04 A6 2.5 TDi

jasken

Sitat fra: Tore Kjernmoen på torsdag 24. desember 2020, klokken 23:58
Jeg fikk denne bekreftelsen på epost fra Tesla helt i starten av November.
SitatUt ifra chassisnummeret på bilen du har bestilt, så er dette den nye versjonen av Model 3.
Ut fra at jeg på dette tidspunktet ikke var kjent med Tesla sin løpende oppgradering av bilene forventet jeg å få alle oppgraderingene, inkludert de nye lyktene.

Jeg er litt irritert over å ikke ha fått de nye lyktene og å ha gått glipp av en oppgradering med så liten margin.  Hadde jeg blitt informert og fått muligheten ville jeg ventet med levering.  Om jeg kommer til å klage?  Tja, jeg liker ikke å klage men det skader vel ikke å spørre...

Det er nettopp dette, jeg også har fått beskjed at jeg får den oppdaterte versjonen, så det irriterer meg. Fikk det bare på chat, ikke på Mail da så har ikke noen dokumentasjon 😂

Tenker jeg sender en Mail å hører med de og evt når jeg skal på service

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA