Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nissan Carwings

Startet av kula, søndag 04. desember 2011, klokken 01:25

« forrige - neste »

hens

#15
Det står tydelig i Hella spesifikasjonene at det er snakk om led ekstralys, da tviler jeg på om de holder mål for regelverket.
Jeg har kjøpt "H4" led pærer, men de havner definitivt ikke på min bil! Jeg vil gjerne se litt lenger enn frontstøtfangeren.  -Og slippe å få fjernlysblinkene fra møtende trafikk.

Med et lysrele montert i fronten slik at veien blir kort fra DC'en til lyktene, og returledning tilbake til DC' en, vil spenningen bli høyere på pærene, kanskje det blir det enkleste,- og billigste.
Oslo. 300.000 kilometer med Think, Kewet og annet.  -Sølvreven, 100 km/time med Kewet.  -Isbjønn, Kewet, første elbil på 80 grader nord? Har blitt kjørt på  Svalbard. "Hoppetussa" Subaru van 4-hjulsdrift ombygget med jetflystarter til eldrift.  94.000 kilometer på Think-originalpakken. Nå 19 luftkjølte blokker fra '95. Think Traveler elassistert sykkel.   http://www.austinev.org/evalbum/807 og http://www.austinev.org/evalbum/809

Lynet

I tilegg til å fikse maksimal spenning  så kan du montere Philips H4 X-treme Vision. De koster vesentlig mer enn billigste H4 på biltema, men lyser 100% bedre, og er E-merket og dermed lovlig  :)
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA